Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:57:23 GMT

مشارکت در انتخابات  تلاشی در جهت اقتدار ملی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۶۲۳

مشارکت در انتخابات  تلاشی در جهت اقتدار ملی

حضور در انتخابات علاوه بر انجام مسؤولیت اجتماعی و استفاده از حق قانونی، تلاشی است برای تحکیم امنیت و اقتدار ملی که نشان دهنده مردم سالاری دینی در کشور است ؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها انتخابات در بخش‌های مختلف در کشور برگزار شده و همیشه این مردم  برنده واقعی انتخابات در طول چهل و یک سال گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش رسانه‌های داخلی و مسوولان و فعالان فرهنگی و رسانه ای وقتی نمایان می‌شود که این حضور و حماسه سازی دوباره  مردم  به بهترین شکل به دنیا مخابره شود و نقشه شوم دشمنان نظام نقش بر آب شود.

همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نمایش مردم سالاری دینی به جهانیان با حضور ملت ایران در انتخابات است.

علی احمدی که خود را دانشجو معرفی کرد در باره حضور خود در پای صندوق رای اظهار داشت: در این برهه از زمان با حضور خود در پای صندوق های رای در سرنوشت کشور خود شرکت خواهم کرد و این رای من تاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: امیدوارم  مجلس یازدهم یک مجلس خوب و مردمی باشد و نمایندگانی هم که انتخاب می‌شوند به فکر مشکلات ومردم باشند و خود را جدا از مردم ندانند.

این شهروند اصفهانی گفت: هجمه رسانه‌ای دشمن در این برهه از زمان هم فعال است و این ما هستم که با حضور پرقدرت خود نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می کنیم.

همچنین زن مسنی که خود را طاهره رفیعی معرفی کرد به ایرنا گفت: در طول ۴۱ سال گذشته در همه انتخاب‌های انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کردم و امروز صبح هم اول وقت حضور یافتم چون یک وظیفه دینی شرعی و ملی است.

وی گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت وآرامش باشد و باعث نامیدی بدخواهان کشور شود.

وی از مردم خواست که به پای صندوق های رای بروند و با حضور خود این دوبارحماسه ساز شوند.

این شهروند با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن در زمینه حضورنیافتن مردم درپای صندوق های رای تصریح کرد: نماینده اصلح، عدالت خواه و مردمی می تواند به حل مشکلات بینجامد و این حضور می‌تواند در انتخابات موثر باشد.

حیدر قاسمی رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از آمادگی کامل این استان برای حماسه‌سازی مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نمایندگانی که با پشتوانه رای بیشتری به مجلس راه یابند در کار قانونگذاری قوی‌تر عمل خواهند کرد.

در انتخابات امروز ۲۹۱ نامزد اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند، این استان در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد و  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر  دراین استان واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان انتخابات انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های مدیران استان در سال جاری دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های محوله تأکید کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات 11 اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق 4 مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرا کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد افزود: با برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بابصیرت با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثر بود که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات 11 اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد