Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: به امت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان خوزستان توصیه می‌کنم که با قدم‌های استوار در جشن انتخابات حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمردزاده با حضور در شعبه ۲۰۰ اخذ رای مسجد جواد الائمه اهواز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این روز را که جشن ملی و جشن دینی ما است را تبریک می‌گویم و امیدوارم آنچه که رضای حق است در زبان قلم و قدم ما جاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور همه امت در این جشن قطعاً به تعبیر قرآن کریم مایه خشم دشمن و ناامیدی دشمن است و قرآن می‌فرماید امروز روزی است که دشمنان از دین شما، اراده شما و از اندیشه‌های شما ناامید خواهند شد. لذا به امت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان خوزستان توصیه می‌کنم که با قدم‌های استوار در این جشن حضور پیدا کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری آنچه که برای ما مهم است حضور باصلابت با اراده جمعی در جهت تثبیت انقلاب اسلامی و شکست دادن دشمن است؛ دشمنی که خونخوار است و ارزش‌ها را نمی‌شناسد و با انسانیت در تضاد است. تاکید می‌کنم رای دادن به اصلح مهم است اما مهمتر از آن خود حضور است. ان‌شاءالله که این حضور همواره استوار باشد.  

جوانمردزاده گفت: به همه نمایندگانی که انتخاب می شوند توصیه می‌کنم یادشان باشد که این امت بر اساس ارزش‌هایشان، اهداف انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و شهدا آمده است و یادشان باشد که نسبت به این زحمات پاسدار و به این اراده‌ها وفادار باشند و به آنچه که شعار دادند، وفادار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند