Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:45:40 GMT

حماسه حضور مردم خراسان شمالی پای صندوق های اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۹۳۸

حماسه حضور مردم خراسان شمالی پای صندوق های اخذ رای

مردم خراسان شمالی از ساعات اولیه خود با حضور در پای صندوق های اخذ رای آماده ثبت حماسه ای دیگر در دفتر سیاسی خاطرات استان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک،انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در 840 شعبه اخذ رای در خراسان شمالی آغاز شده و مردم با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام وی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است