Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:41:42 GMT

توصیه‌ی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام به مردم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۹۵۵

ایسنا/ایلام رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از مردم خواست رای دادن را به ساعت‌های پایانی انتخابات موکول نکنند.

«محمد نوذری» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شواهد و قرائن نشان از حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد و تا ساعت 10 و 30 دقیقه امروز 45 هزار نفر در استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی از مردم خواست رای دادن را به ساعات آخر روز موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از استقرار ۵۵۳ شعبه اخذ رای در ایلام خبر داد و گفت: ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۲ حوزه‌ی اصلی و ۲۵ حوزه‌ی فرعی داریم و ۵۵۳ شعبه اخذ رأی، ۳۸۰ شعبه‌ی ثابت و ۱۷۳ شعبه سیار داریم، تصریح کرد: ۴۵۰ هزار نفر واجدین شرایط داریم که ۳۱۷ هزار در حوزه ایلام و ۱۳۳ هزار نفر در حوزه‌ی دهلران هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: با توجه به توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات دوم اسفند الزامی نیست.

نوذری ادامه داد: مردم می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی از شیوع کرونا ویروس با حضور در شعب اخذ رای در این حماسه بزرگ مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: رای‌دهندگان باید هنگام مراجعه به شعب اخذ رای همراه خود شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 رئیس ستاد انتخابات استان ایلام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی

رئیس اورژانس ایلام از برقراری ۴۹۷۱ تماس با ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین سال جاری، ۴ هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، صیدنور علیمرادی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا 6 فروردین، 1074 خدمت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

وی گفت: 234 مورد از این خدمات مربوط به مصدومان ترافیکی بوده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی افزود: 840 مورد از مددجویان به مراکز درمانی استان منتقل و تعداد 347 مورد نیز در محل درمان شده اند.

علیمرادی به سه عامل مهم تماس با اورژانس پرداخت و گفت: از مهمترین دلایل تماس با 115 در ایام نوروز می‌توان از مشکلات قلبی، تروما و مشکلات تنفسی نام برد.

رئیس اورژانس ایلام همچنین با اشاره به وضعیت قرمز هواشناسی و طغیان رودخانه‌ها در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مصدوم یا فوتی در این مورد به اورژانس 115 گزارش نشده است.

یادآور می‌شود، اورژانس ایلام با 48 پایگاه شهری و جاده ای و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز به حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی