Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:44:48 GMT

اطلاعیه شماره ۲۲ ستاد انتخابات کشور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۰۰۶

اطلاعیه شماره ۲۲ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه‌ای از طراحی برنامه‌ای در بستر تلفن همراه برای یافتن نزدیکترین شعبه اخذ رای به محل سکونت شرکت کنندگان در انتخابات خبر داد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شماره ۲۲ ستاد انتخابات کشور آمده است:

«به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند به منظور تسریع و تسهیل برای اخذ رای از واجدین شرایط انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، ستاد انتخابات کشور اقدام به طراحی و ساخت برنامه‌ای در بستر تلفن همراه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس عموم واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت کشور به نشانی www.moi.ir اپلیکیشن مذکور نزدیکترین شعبه اخذ رای به محل سکونت خود را شناسایی و به آنجا مراجعه نمایند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفند 98 ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم