Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب عفری مفرد جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز مردم شهرستان هویزه همچون دوره‌های قبل با آغاز زمان رای گیری با حضور با شکوه خود ثابت کردند که همواره در صحنه حضور دارند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در این دوره از انتخابات پاسخی کوبنده به دسیسه های دشمنان است افزود: در تمامی دوره های انتخابات مردم این شهرستان بیشترین میزان حضور را داشتند و در این دوره نیز مردم هویزه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حماسه می آفرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفری مفرد گفت: ۳۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۹ شعبه سیار و ۲۰ شعبه ثابت در شهرستان هویزه وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه ضمن دعوت مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای ادامه داد: شعب اخذ رای در بخش مرکزی و نیسان این شهرستان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند اظهار داشت: ۲۵ هزار تعرفه رای برای این شهرستان تهیه شده است.

شهرستان هویزه جزء حوزه انتخابیه شهرستان دشت آزادگان است.

هویزه با جمعیت ۱۹ هزار و ۴۸۱ نفر در غرب استان و در فاصله صد کیلومتری از اهواز واقع است.

۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات انقلاب اسلامی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی نیسان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان هویزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی (/https://refah.swf.ir) مراجعه کنند.

به گزارش مهر، با توجه به محدودیت اعتبار، اولویت با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۳میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای ۵ میلیون تومان و دانشجویان دکترای تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکترای مستقیم و دستیاری ۷ میلیون تومان وام شهریه دریافت می‌کنند.

دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت درخواست وام مذکور فرصت دارند.

وام شهریه به حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست