Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا کریمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: افزون‌بر ۳۰ نفر از نیروهای ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان برای خدمات‌رسانی به مردم استان برای شرکت در انتخابات آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

وی افزود: هر کدام از مردم استان در صورت بروز مشکل احتمالی شناسنامه‌ای می‌توانند به یکی از ادارات ثبت احوال در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد: همچنین روز جمعه دوم اسفند ۴۰ دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت در چهارمحال و بختیاری برای تحویل شناسنامه‌های افرادی که پیش از این درخواست داده‌اند، فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: شناسنامه‌های تمامی متقاضیانی که تا ۳۰ بهمن سال‌جاری درخواست تعویض و یا صدور المثنی داشته‌اند، صادر شده است و آماده تحویل به آنان است و می‌توانند برای دریافت آن به اداره ثبت احوال مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها مدیرکل ثبت احوال چهار محال و بختیاری چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در چهار محال و بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بیگی و مالخلیفه با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند !
  • بایدن مدعی شد: تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند
  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری