Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در نخستین ساعات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد شیشه در خیابان شیخ هادی تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

آیت‌الله رییسی را در زمان رای‌دادن، غلامحسین اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی دستگاه قضا همراهی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران‌ انتخابات را مهمترین نماد مردم‌سالاری دینی و جلوه رای و اراده ملت دانست و تاکید کرد: انتخابات بهترین پادزهر در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن است. آیت الله رییسی افزود: کشور ما مبتنی بر اراده مردم است و مردم دین باور و متعهد مهمترین مولفه قدرت هستند.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد هر چه این قدرت بیشتر نماد و نمود داشته باشد.

آیت‌الله رییسی همچنین گفت‌وگوی کوتاهی با مسئولان شعبه و اعضای هیات امنای مسجد شیشه داشت و با حضور در مقابل یادمان شهدای محله‌ی شیخ هادی، با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضاییه با همراهی سخنگوی خود (غلامحسین اسماعیلی) در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت

کد خبر 485584 برچسب‌ها مجلس - انتخابات سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد