Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@05:29:53 GMT

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه: کمبود تعرفه نداریم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۳۲۹

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه: کمبود تعرفه نداریم

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام اینکه مشکل کمبود تعرفه نداریم، گفت: اگر حتی مشارکت 100 درصدی مردم در انتخابات را داشته باشیم، باز حدود 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه ذخیره و در اختیار فرامانداری ها قرار داده‌ایم.

بهرام سلیمانی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به آغاز فرآیند رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه از ساعت 8 صبح امروز(دوم اسفند)، اظهار کرد: از زمان شروع رای گیری تا این لحظه مشکل خاصی در سامانه اخذ رای نداشته ایم و انتخابات به خوبی درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 1585 شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه شامل 964 شعبه ثابت و 621 شعبه سیار درحال اخذ رای مردم استان هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان بااشاره به جمعیت یک میلیون و 564 هزار و 413 نفری واجد شرایط رای دادن در استان، عنوان کرد: اگر حتی اگر مشارکت 100 درصدی داشته باشیم، حدود 20 تا 30 درصد برگه تعرفه مازاد ذخیره و در اختیار فرمانداری ها قرار داده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر ممنوع بودن هر نوع تبلیغ و  نصب پوستر کاندیداها در اطراف شعب اخذ رای افزود: به مسئولین حوزه های رای گیری تاکید کرده‌ایم که با تبلیغ و خرید فروش رای در اطراف شعب اخذ رای با همکاری نیروی انتظامی برخورد کنند و البته تاکنون موردی نیز در استان نداشته‌ایم.

سلیمانی با اشاره به اختیاری بودن استفاده از استامپ در زمان رای دادن، عنوان کرد: باتوجه به وجود دستگاه های احراز هویت در داخل شعب و به منظور رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از استامپ اختیاری است، اما در مجموع در همه شعب مسائل بهداشتی کاملا رعایت می شود.

وی در خصوص مدت زمان رای گیری در شعب اخذ رای هم گفت: طبق قانون زمان اولیه رای گیری 10 ساعت و تا ساعت 18 است که در صورت نیاز این زمان تمدید می شود، البته ساعت 24 امشب بصورت اتوماتیک سامانه رای گیری قطع خواهد شد، بنابراین از هم استانی ها می خواهیم حضور خود در پای صندوق های رای را به اواخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی سیاسی دوم اسفند 98 ستاد انتخابات رای گیری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد

دبیر ستاد امر به معروف گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره «طرح نور» گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد عفاف و حجاب به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور تشکیل شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کنار دیگر نهاد‌ها یکی از اعضای این ستاد است. مسؤلیت‌های ستاد ما در حوزه حجاب بعد از تأسیس ستاد عفاف و حجاب به این نهاد واگذار شد و تا الان درخواستی از سوی این نهاد برای ورود ما به طرح نور صورت نگرفته است.

وی افزود: ضابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی و جهادی هستند. اگر ستاد عفاف و حجاب از ما درخواست نیرو کند تشکل‌های مردمی و ضابطین ما آماده همکاری هستند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت فرهنگی و آموزشی دارد، اما در طرح نور کار امنیتی است و فراجا مستقیما با این طرح سر و کار دارد، اما من یک درخواستی کرده‌ام آن هم این است که اگر کسی دستگیر شد با او برخورد قهری نشود بلکه این افراد را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند تا ما با آموزش‌های مجازی و کار فرهنگی کار را پیش ببریم.

طاهری آکردی بیان کرد: این تفکری که برخی از مردم دارند که ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند است، غلط است. وظیفه ستاد ما فقط محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست بلکه ما مطالبه‌گری از دولت، نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر دولت را نیز در وظایفمان داریم. فرمانده و نهاد بالادستی در حوزه عفاف و حجاب ستاد عفاف و حجاب است البته کارشناسان ما در ستاد امر به معروف نیز نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از 13 اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است