Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:53:56 GMT

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اقتدارو عزت ملی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۳۴۴

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اقتدارو عزت ملی است

رحیمی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نمایش عزت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« عبدالرحیم رحیمی» امروز(2 اسفند)در شعبه اخذ رای مالک اشتر در جمع خبرنگاران، با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، افزود: حضور گسترده و پورشور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار و عزت ملی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بروجرد اظهار داشت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود در پای صندوق‌های رأی در واقع خواسته‌ها و مطالبات خود را به نوعی بیان می‌‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مجلس خانه ملت، تجلی‌گاه عزت انقلاب اسلامی و تأمین کننده ویژه منافع عمومی است، خاطرنشان کرد: مجلس قوی و کارآمد نقش مهمی در دستیابی کشور به پیشرفت و تعالی دارد.

 

رحیمی حضور در انتخابات را نمایش پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی دانست وافزود: از مردم استان بویژه مردم بروجرد برای حضور دشمن شکن ، آگاهانه و پرشور در انتخابات دعوت می کنم.

 

فرماندار بروجرد، مشارکت حداکثری را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و افزود:مردم با حضور خود مشت محکمی را به دهان دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود.

 

رحیمی با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش می کنند در قالب توطئه های مختلف مردم در انتخابات شرکت نکنند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی  با حضور خود، بار دیگر مشتی محکم به توطئه های دشمنان زده و آگاهانه با انتخاب اصلح افراد توانمند را راهی خانه ملت کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخاب اصلح مشارکت مردم حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد