Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور در شعبه اخذ رأی شعبه ۶۸ مدرسه توحید شهر ایلام رای خود را به صندوق انداخت. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،‌ در نخستین ساعات آغاز فرآیند رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، باحضور در شعبه اخذ رأی شعبه 68 مدرسه توحید شهر ایلام رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه حضور و ریختن رأی خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: دشمنان درصدد تخریب نظام اسلامی ما هستند که مردم با حضورشان مشت محکمی به آنان می‌زنند.

تازه‌ترین اخبار استان خراسان جنوبی| شکوه حضور مردم ‌دیار کویر در ‌انتخابات مجلس ستودنی استانتخابات ایران| رئیس مجلس در قم: شرکت در انتخابات فشارهای دشمن را کاهش می‌دهد‌‌انتخابات مجلس98| آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرد

وی افزود: یکی از موقف گاه‌های دشمنان انقلاب، انتخابات است؛ انتخابات روند نظام اسلامی را در گام دوم انقلاب برای سرنوشت سازی تعیین می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، تصریح کرد: استان ایلام بیشترین مشارکت را در انتخابات دارد و برای تحقق این موضوع می‌طلبد مردم غیور ایلام پای‌کار آیند.

سردار شاکرمی در ادامه اذعان کرد: دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال اقداماتی روانی هستند که امروز مردم با این حضور نقشه‌های آنان را برملا می‌کنند.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 
اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.
وی  با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.
او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.
سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم.
در پایان این مراسم سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.
او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت