Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی بابایی، فرماندار کرمان امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کرمان و راور گفت: فرآیند انتخابات براساس زمان‌بندی تعیین شده از سوی وزارت کشور، در حوزه انتخابیه کرمان و راور انجام شده و بخش نهایی آن امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از وجود ۴۳۲ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان کرمان خبر داد و افزود: امسال تعداد شعب اخذ رای نسبت به سنوات گذشته ۸ و نیم درصد افزایش یافته است و توزیع شعب نیز متناسب با جمعیت شهرستان تعیین شده ضمن آنکه در برخی مناطق از جمله منطقه ساختمان‌های مسکن مهر، شعب جدیدی اضافه شده است.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰ هزار نفر در قالب نیرو‌های انتظامی، ادارات و ارگان‌ها، نیرو‌های بازرسی و نظارتی و ... ایفای نقش می‌کنند، تصریح کرد: از روز گذشته از شعب اخذ رای در سطح شهرستان کرمان بازدید‌های داشتیم تا از لحاظ آراستگی و شبکه‌های ارتباطی بررسی شدند و همچنین به عوامل اجرایی در شعب نیز آموزش‌های لازم داده شده است.

او ادامه داد: اقلام انتخاباتی شعب شهر کرمان از دیشب (پنجشنبه) آماده و از ساعت ۹ شب تعرفه‌ها در داخل صندوق‌ها گذاشته شد و دستگاه‌های احراز هویت به روز رسانی شدند ضمن آنکه از ساعت ۴ صبح امروز توزیع اقلام آغاز شد.

او از رقابت ۳۱ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور برای ۲ کرسی مجلس خبر داد و ادامه داد: ۵۱۱ هزار و ۳۸۹ نفر در شهرستان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۲۵۸ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۲۵۳ هزار نفر آن‌ها زن هستند.

بابایی رعایت حق الناس برای صیانت از رای مردم را یکی از مهمترین وظیفه ستاد انتخابات در شهرستان دانست و بیان کرد: اصل قانونمداری و بی‌طرفی و امانتداری را دنبال می‌کنیم.

او کرمان را پایتخت مقاومت ایران اعلام کرد و افزود: برای انتخابات امسال ابتکار عملی در گلزار شهدای کرمان به عنوان پایتخت مقاومت مقاومت ایران انجام دادیم و دو شعبه اخذ رای در محل گلزار شهدا مستقر کردیم تا تجدید میثاقی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی با آرمان‌های شهیدان به ویژه سردار جبهه مقاومت، شهید سلیمانی، ایجاد شود و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای این پیام که حافظ خون شهدا را به جهان مخابره کنند.

او عنوان کرد: حضور جوانان و سالمندان در این انتخابات نشان از پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و امیدواریم تا پایان انتخابات شاهد مشارکت خوب مردم شهرستان کرمان باشیم و منتخبین خوبی را راهی مجلس کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات فرمانداری وزارت کشور اخبار سیاسی شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بین این مطلب که ولایت‌‌مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است گفت: اقتدار، دوری از تشریفات و هوشیاری از دیگر خصوصیات متمایز ارتش کشورمان با نیروها و قوای مسلح سایر کشورهاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی امروز در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی با بیان اینکه مشروعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأیید ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است، گفت: امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین امام راحل با اقتدار در راستای دفاع از میهن اسلامی، ثابت قدم ایستاده‌ اند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده و چشمگیر ارتش در عرصه‌ های گوناگون، افزود: این نیرو با پایبندی به معارف اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، بلکه بعد از جنگ نیز درعرصه‌ های مختلف به امداد رسانی و کمک به مردم، حضوری فعال و نقشی تعیین کننده داشته است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح با اتکاء به منابع داخلی در شرایط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه هرگونه تحرک و زیاده خواهی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده‌ اند.

خلیل آبادی به نقش پر رنگ ارتش در راستای خدمت به نظام و مردم اشاره کرد و گفت: ارتش علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از آن هم به عنوان بازوی توانا در خدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تاکید بر حفظ آمادگی و توان بالای دفاعی ارتش در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: ارتش و سایر قوای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی به سر می برند و آماده هستند تا در هر سطحی با تهاجمات دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقابله کرده و به تمام کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند، درسی فراموش نشدنی دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است