Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:35:32 GMT

مردم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۳۸۵

مردم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از هم میهنان عزیز تقاضا می‌شود در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به اینکه تمامی شعب اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط می‌باشند، لذا از هم میهنان عزیز تقاضا می‌شود در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری نمایند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است

محسن طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان سمنان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود، افزود: نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک اندیش استان است، ابراز کرد: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، افزود: کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 6063976

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • جواد خیابانی در لباسی متفاوت!
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • سراب گیان توسط اهالی بسته شد
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز