Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی امروز در پای صندوق رأی شعبه انگجی تبریز حاضر شده و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه مدنی است که با یک انتخاب اصلح می‌توان به داشتن مجلسی قوی کمک کرد و مشتی بر دهان یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه مردم ایران نشان داده اند که مردم روزهای سخت هستند، گفت: این مردم ۴۱ سال است که در برابر یاوه گویی دشمنان ایستاده و در هر مناسبتی حماسه آفریده اند.

کد خبر 4858433

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی