Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:00:13 GMT

مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم/ مراقبت از آرای مردم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۵۰۹

مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم/ مراقبت از آرای مردم

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، گفت: حضور مردم پرشور است.

وی با تاکید بر اینکه امید به آینده در میان رأی دهندگان مشهود است، گفت: هزار نفر از شهروندان البرزی در ساعات اولیه صبح امروز پای صندوق رأی حاضر شده اند.

استاندار البرز با اشاره به حضور گسترده بانوان پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور رسانه‌های استان برای پوشش خبری این رویداد مهم نیز قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم انتخابات به دور دوم کشیده نشود

شهبازی با اشاره به افزایش صندوق‌های رأی در استان، گفت: تدابیر لازم برای استقرار صندوق‌ها در جای جای استان اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم انتخابات به دور دوم کشیده نشود، گفت: مردم با حضور پرشور خود می‌توانند کار را در مرحله نخست تمام کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امروز هوای کرج مساعد است، گفت: در شهرستان طالقان بارش برف گزارش می‌شود ولی این مهم باعث عدم حضور مردم نشده است.

شهبازی گفت: مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم با همه ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم از آرا مردم مراقبت خواهیم کرد.

کد خبر 4858480

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود

«لطف‌الله فروزنده» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاهی ویژه در نظام و قانون اساسی دارد؛ نمایندگان مجلس مسائل کشور را مورد بررسی قرار داده و با قانون‌گذاری و نظارت خود، ریل‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی، باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که مردمی و پاک‌دست هستند؛ بنابراین در این راستا مهم‌ترین نقش را مردم بر عهده دارند و این مردم هستند که باید نمایندگانی با این ویژگی‌ها را انتخابات کنند.

فعال سیاسی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

فروزنده با بیان اینکه حضور در انتخابات حق قانونی مردم و تکلیفی برای آن‌هاست، ادامه داد: حضور پُر شور مردم و انتخاب نمایندگان اصلح باعث می‌شود مجلس کارآمد تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله کشور موضوعات اقتصادی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب شعار سال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، مجلس هم باید در این راستا گام بردارد. برخی قوانین برای جهش تولید وجود دارد و در برخی زمینه‌ها هم باید قانونگذاری صورت بگیرد.

فعال سیاسی اظهار کرد: در بُعد سیاسی و بین‌المللی هم پس از انجام عملیات دفاعی ایران علیه رژیم صهیونیستی، فضای ویژه‌ای برای ما ایجاد شده است؛ لذا مجلس شورای اسلامی باید ظرفیت‌ها و سیاست‌های لازم را فراهم کند تا دولت‌مردان بتوانند در صحنه بین‌المللی، دیپلماسی فعال داشته باشند.

فروزنده تصریح کرد: امروز در سایه عملیات «وعده صادق» فضای اقتدار و انسجام و وحدت در کشور ایجاد شده که طبیعتاً مجلس شورای اسلامی باید این مهم را تقویت کند.

وی کمک به دولت را از اولویت‌های دیگر مجلس دانست و افزود: علی‌رغم همه چالش‌هایی که از دوره قبل باقی مانده، دولت سیزدهم در حال تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات کشور است؛ لذا مجلس آینده باید با دولت همکاری لازم را داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • مقام سازمان ملل وضعیت نوار غزه را جهنم انسانی توصیف کرد
  • اجرای سند تحول و تعالی راهکار رسیدن به اتقان‌ آرای قضایی