Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۴ خود آورده است: پس از اخذ رأی باید اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات در شناسنامه، پس از درج عدد ۱۱ و کد استعلام از سامانه، ممهور شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اطلاعیه شماره ۲۴ ستاد انتخابات کشور منتشر شد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعيه شماره (۲۴)      

به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رأی می‌رساند، پس از اخذ رأی باید اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات در شناسنامه، پس از درج عدد ۱۱ و کد استعلام از سامانه، ممهور گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات می‌بایست در قسمت توضیحات شناسنامه ضرب شود.

 

ستاد انتخابات كشور/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور انتخابات خبرگان رهبری و مجلس ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک

سید رضا مظهری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ۱۲ شرکت دانش بنیان، سامانه نوبت دهی الکترونیک بیمارستان‌ها را راه اندازی کرده اند و همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: البته هنوز بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی هنوز به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت متصل نیستند.
مظهری با بیان اینکه همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند و در شهر‌های کوچک که شاید مراجعه چندانی وجود ندارد نیاز به این موضوع نبوده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه در بیمارستان‌های بزرگ همچون امام خمینی و شریعتی همه ظرفیت پذیرش بیمارستان به نوبت دهی الکترونیک اختصاص داده نشده است ادامه داد: در اینگونه بیمارستان‌ها به علت ارجاع بیماران از سایر بیمارستان‌ها و حتی نیاز به مراجعه حضوری نمی‌توان همه ظرفیت نوبت دهی را به صورت الکترونیک اختصاص داد.
مظهری با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ درصد مشکلات سامانه نوبت دهی الکترونیک برطرف شده است ادامه داد: ۱۰ درصد در خصصو ارتقای سامانه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: معاونت درمان باید بیمارستان‌ها را ملزم کند بر اساس ضوابط نوبت دهی الکترونیک را انجام دهند و برای جامعه نیر فرهنگ سازی شود تا بیشتر بر اساس سامانه nobat.behdasht.gov.ir وارد سامانه شده و نوبت خود را بر اساس بیمارستان مورد نظر و تخصص و تاریخ مورد نظر انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳