Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغعلی گفت: تاکنون بیش از ۱۶۲ هزار نفر از مردم گلستان تعرفه های اخذ رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدارضا چراغعلی» صبح امروز(جمعه 2 اسفند) در ستاد انتخابات استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت هشت صبح رأی گیری در سراسر استان گلستان آغاز شده و تقاضا می کنیم مردم به اطلاعیه های ستاد انتخابات گلستان توجه کنند و در ساعات اولیه برای رأی گیری پای صندوق حاضر شوند تا با تراکم جمعیت مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: مطابق اعلام ستاد انتخابات کشور استفاده از جوهر استامپ هنگام رأی گیری رأی الزامی نیست و الزام درج اثر انگشت بر روی برگه رأی برداشته شده است.

 

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۶۲ هزار نفر از مردم گلستان تعرفه های اخذ رأی خود را در ۶ حوزه انتخابیه به صندوق انداختند.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی ۱۳۰داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.

 

استان گلستان یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات گلستان رأی گیری انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان گلستان شعبه اخذ رأی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان

مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳، ظهر امروز در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال 1403، ظهر امروز در با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

سیدمحمدمهدی نجاتی‌نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

سردار تقی مهری، فرستاده ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، رکن اصلی هر فعالیتی را وجود امنیت دانست و گفت: این شهید عزیز و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت با اهدای خون خود امنیت ایران اسلامی را تامین کردند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نجاتی‌نیا امروز چهارشنبه هشتم فروردین ساعت 20 در مسجد اعظم روستای النگ برگزار می‌شود.

پیکر شهید فردا پنجشنبه نهم فروردین در گرگان ساعت 8 صبح در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان گلستان و 9 صبح از ورودی روستای النگ تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • تولدی دوباره در شب مناجات و مغفرت/ احیای گلستانی ها در نخستین شب قدر امسال
  • تولدی دوباره در شب مناجات و مغفرت /حیای گلستانی ها در نخستین شب قدر امسال
  • تولدی دوباره در شب مناجات و مغفرت ؛احیای گلستانی ها در نخستین شب قدر امسال
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان