Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «اسحاق جهانگیری» صبح جمعه (دوم اسفندماه) پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهارداشت: خوشبختانه خبر‌هایی که از سراسر کشور در دوساعت اول رأی‌گیری به وزارت کشور رسیده، حضور مردم مشابه انتخابات گذشته، حضور خوب و معناداری است و امیدواریم که مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های مهم و تأثیرگذار کشور نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در مسائل کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته ایرنا وی با بیان این که در فضای عمومی کشور، معمولاً مجلس می‌تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد و می‌تواند نقش تعیین کننده در حل مشکلات مردم داشته باشد، تأکید کرد: دولت و مجلس به عنوان دو نهاد اصلی در حل مسائل و مشکلات کشور تعیین کننده هستند و با همدلی و همکاری یکدیگر می‌توانند قدم‌های بسیار بزرگی بردارند.

جهانگیری ادامه داد: امیدواریم نمایندگان مجلس با پشتوانه خوب مردمی انتخاب شوند تا مجلس آینده بتواند گره‌های جدی که امروز در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، سیاست خارجی، فرهنگی و اجتماعی و در سایر بخش‌ها به خصوص در معیشت مردم داریم، به راهکار‌های اجرایی خوبی دست یابیم.

وی در پاسخ به پرسشی در این خصوص که پیام انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌ها به دشمنان و آمریکا چیست، گفت: آمریکایی‌ها نه تنها در یک سال گذشته، بلکه در این ۴۱ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد هر کاری توانسته‌اند علیه ملت ایران انجام دهند، داده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: جایی که توانسته‌اند عملیات نظامی انجام دهند، انجام داده‌اند و کار‌های ضدانسانی مانند ساقط کردن هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ سرنشین انجام داده‌اند، در جنگ کمک‌های جدی به دشمن ما ارائه کرده‌اند.

جهانگیری ادامه داد: قبل از انقلاب در کودتای ۲۸ مرداد از رژیم گذشته حمایت کرد و نمونه آخر آن هم ترور سردار عزیز ما سردار سلیمانی است که یک مقام مهم نظامی و تأثیرگذار در مسائل داخلی و بین‌المللی بود. پیداست که ملت ایران به چنین دشمن بی رحمی هیچ توجهی می‌کند و راه خود را می‌شناسد و می‌داند در هر موقعیتی باید چه اقدامی انجام دهد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: حتی سیاسیون داخل کشور، گاهی اوقات مردم ایران را خوب نمی‌شناسند. نظر و رأی مردم ایران همواره تعیین کننده بوده و صندوق رأی یکی از جا‌هایی است که مردم ایران از طریق آن با همه به روشی که علاقه داشته باشند، سخن می‌گویند.

جهانگیری ادامه داد: ما باید پیام مردم را به خوبی بگیریم و انحراف در پیام مردم، به مصلحت کشور نیست و آن چیزی که از پیام مردم بعد از اعلام نتایج انتخابات اعلام می‌شود، باید برای همه ما قابل استفاده باشد.

معاون اول رییس‌جمهوری پیش از رای دادن از کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین مرکز کنترل و رصد حوزه‌های انتخابیه کل کشور بازدید کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rKi برچسب ها: رویداد24 ، اسحاق جهانگیری ، انتخابات مجلس یازدهم ، مجلس یازدهم ، رای گیری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسحاق جهانگیری انتخابات مجلس یازدهم مجلس یازدهم رای گیری تعیین کننده مردم ایران پیام مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا

جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روزهای ایران را هم بررسی‌ کرده است.   در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛   * دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟   * مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.   * این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟   * اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود   * به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی‌ به انسانیت اتفاق افتاد.   * چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   * این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.   * خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم) بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

دیگر خبرها

  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است