Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@04:56:45 GMT

توصیه می‌کنم رای دهندگان از استامپ استفاده نکنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۶۳۱

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در نشست خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: استفاده از استامپ اختیاری است توصیه می‌کنم شهروندان به علت شیوع کرونا ویروس از استامپ استفاده نکنند. دستگاه‌های احراز هویت ما در شعب اخذ رای پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند این دستگاه‌ها هوشمند بوده و اجازه اخذ دوباره رای را به شهروندان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این دستگاه‌های هوشمند  استامپ زدن محلی از اعراب ندارد.

استاندار تهران در مورد پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات گفت: ارزیابی ما این است که تمام تحرکات و اقدامات دشمنان  در این راستا بوده که مشارکت خوبی نداشته باشیم اما شواهد گویای حضور حداکثری است. مقام معظم رهبری امروز را روز جشن ملی نامیدند ایشان گفته بودند برای قوی تر شدن کشور نیازمند مجلس قوی هستیم. خواهش من این است که مردم برای تقویت امنیت ملی و خنثی کردن توطئه دشمنان به صحنه بیایند. خوش بین هستم که حماسه دیگر رقم بخورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود

استاندار سمنان از دور دوم سفر رییس جمهور به استان طی پایان هفته جاری خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید پیگیر اعتبارات سفر باشند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در آینده نزدیک احتمالاً پایان هفته جاری میزبان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان خواهیم بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های استان آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر رئیسی به استان کاملاً وجود دارد، افزود: هم اکنون نیز برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در حال انجام است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز سه عامل موفقیت دولت است، بیان کرد: برنامه‌ریزی، نشست‌های تخصصی و اقدامات در استان سمنان به منظور تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» صورت گرفته است.

هاشمی ضمن بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان طی سال گذشته در حوزه ازدواج و تولد نوزادان در رتبه‌های پایین کشوری قرار گرفت، افزود: با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی استان می‌طلبد تا این مهم به صورت ویژه‌تر پیگیری و اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • وزیر فرهنگ در صف اول دفاع از حجاب و عفاف
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • روستا‌های در معرض سیل از امروزتخلیه شوند
  • آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در قزوین
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی
  • رای دهندگان مرحله دوم انتخابات مجلس چه کسانی هستند؟