Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:56:20 GMT

شور حماسی ایران پای صندوق‌های آخرین انتخاب قرن+ عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۶۷۱

شور حماسی ایران پای صندوق‌های آخرین انتخاب قرن+ عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

امروز راس ساعت ۸ صبح در سراسر ایران اسلامی، رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

سردبیری استانهای خبرگزاری فارس| ماراتن تبلیغاتی بیش از ۷ هزار کاندیداهای انتخابات مجلس که از بامداد ۲۴ بهمن ماه رسما آغاز شده بود، پس از ۱۷۶ ساعت، ۸ صبح اول اسفندماه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح  آغاز و تمامی شعب اخذ رای در سراسر کشور  آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط هستند.  امروز دوم اسفندماه و از دقایق اولیه آغاز رسمی رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم سراسر ایران در محل شعب اخذ رأی حضور یافتند و به نوبت رأی خود را به صندوق انداختند تا تکلیف ۲۹۰ نماینده پارلمان یازدهم توسط خودشان مشخص شود.

هر چه از ساعات آغاز رای‌گیری می‌گذرد ماراتن انتخابات مجلس یازدهم بیشتر به نقطه اوج می‌رسد و مشاهدات خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر کشور، حاکی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی است به نحویی که در برخی از شعب مردم قبل از آغاز ساعت رأی‌گیری حضور داشتند.

بیش از ۵۷ میلیون واجد شرایط رای گیری در ۲۰۸ حوزه انتخابیه در این انتخابات شرکت می‌کنند و مردم از شرق و غرب تا شمال و جنوب کشور در روز موعد پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا در رقابتی سرنوشت‌ساز، نمایندگان منتخب خود را راهی بهارستان کنند.

 

در استان قم؛ مراجع عظام تقلید ساعت ۸ صبح امروز رای خود را به صندوق انداختند، مردم این استان نیز حضور پر شوری در پای صندوق‌های رای دارند. آیت الله مکارم شیرازی پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز روز خوشی برای ملت ایران و روز سرنوشت ساز است، گفت: همه دارای رشد فکری هستند و احساس مسئولیت می‌کنند که نباید جمهوری اسلامی را تنها گذاشت و همه به عنوان وظیفه اجتماعی و الهی شرکت کنند. 

آیت الله نوری همدانی هم پس از رای دادن در ساعات اولیه رای گیری گفت: این مملکت، مملکت امام عصر (عج) است و بر همه مردم مسلمان لازم است در انتخابات شرکت کنند تا مملکت امام زمان حفظ شود.

این مرجع تقلید افزود: امروز این نظام اسلامی در اوج عظمت و قدرت است، چرا که نظامی مردم سالار دینی است و مملکت، مملکت امام عصر(ع) است.

 

آیت الله سبحانی در نخستین ساعت رای گیری پس از انداختن رای خود در صندوق و با اشاره به اینکه مکررا گفته ایم که نظام ما جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم همشهریان و هموطنان به افراد، فاضل، عالم، عاقل و کاردان رای بدهند تا ان شاالله مشکلات را رفع کنند و کمال مطلوب به دست بیاید.

آیت الله امینی هم هنگام رای دادن با بیان اینکه باید همه در انتخابات حضور داشته باشند چرا که شرکت در آن برای همه واجب و لازم است، به انتخاب شوندگان (نمایندگان مجلس یازدهم) هم توصیه کرد: به وظیفه خود عمل کنند، چرا که شرعا واجب است و رای های مردم امانتی الهی است که به آنها سپرده می شود.

آیت الله سعیدی در ساعات اولیه شروع رای گیری با حضور در حرم مطهر ضمن شرکت در انتخابات، گفت: مردم در طول چهل و یک سال گذشته همواره در برنامه های مختلف عبادی- سیاسی شرکت کردند و برنامه های دشمن تاثیری بر این حضور نداشته چرا که مردم می دانند مجلس ریل گذار نظام است.

تشکیل رنگین‌کمان اقوام پای صندوق‌های رأی

مردم استان خوزستان نیز مانند همیشه از همان دقایق ابتدایی در صحنه حاضر بودند و عده زیادی از شهروندان در محل حوزه‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

براساس گزارش خبرنگار فارس، جمعیت زیاد وصفوف شلوغ رأی در حوزه‌های رأی‌گیری حاکی از شور مردم برای شرکت در انتخابات و شکست فتنه دشمن دارد و حتی افراد مسن نیز با یاری دیگر مردم پای صندوق رأی آمدند.

استاندار خوزستان از مشارکت چشمگیر مردم سراسر این استان خبر داد و صریح کرد: این انتخابات با شور و نشاط خاصی در حال برگزاری است و مردم تمام شهرستان‌های خوزستان از ساعات اولیه در صفوف حضور دارند تا برای تعیین سرنوشت،  نسبت به انتخاب خود حساسیت به خرج دهند.


در استان اصفهان نیز از ساعت 8 صبح امروز، به صورت رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور کلید خورد و مردم همیشه در صحنه از همان لحظات ابتدایی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

 

اصفهانی‌های همیشه در صحنه که همواره حامی نظام بوده‌اند، امروز نیز وفاداری خود به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا را ثابت کردند و از همان لحظات ابتدایی آغاز فرآیند رأی‌گیری، با حضور در شعب رأی خود را به صندوق انداختند.

فرآیند اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در 7 حوزه انتخابیه و یک‌هزار و 20 شعبه اخذ رای استان مرکزی آغاز شد. یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۶۸ نفر از جمعیت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفری این استان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند و هر لحظه بر ازدحام صف رای‌دهندگان افزوده می‌شود.

ماراتن 300 نفر برای رسیدن به 19 کرسی سبز بهارستان در آذربایجان شرقی

طبق مشاهدات خبرنگار فارس در آذربایجان شرقی، مشارکت مردم از همان ابتدای آغاز رای‌گیری در تمامی شعب اخذ رای چشم‌گیر بوده است. رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آغاز رای‌گیری در 3 هزار و 53 شعبه در استان خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان تبریز 800 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد 683 شعبه در شهر تبریز مستقر هستند.

علیار راستگو با بیان اینکه 62 هزار نفر از عوامل برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی هستند، یادآور شد: در آذربایجان‌شرقی 2 میلیون و 977 هزار و 896 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد 145 هزار و 293 نفر به برای اولین بار واجد شرایط رای دادن می‌شوند.

همزمان با برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، یک صندوق رأی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سردار سلیمانی مستقر شده است، صبح امروز ساعتی قبل از رأی‌‌گیری مردم در صف ایستادند تا اعلام کنند امروز روز خلق حماسه مردم ایران و به ویژه دیار کریمان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس ستاد انتخابات استان نیز در صف رأی‌‌گیری در گلزار شهدای کرمان ایستادند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

 

 

محمدصادق بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: بسیار خوشحالیم فرایند انتخابات تا الان به‌خوبی ادامه پیدا کرده و در گلزار شهدای کرمان در کنار مزار شهید سردار سپهبد سلیمانی عزیز و بقیه شهدا امیدواریم این انتخابات با شور و هیجانی که مردم پیدا کرده‌اند بتواند بسیار خوب و آبرومند برای نظام و کشور باشد.

رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

در این دوره از انتخابات چهار هزار و 23 شعبه اخذ رأی در سراسر استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد شده که از این میزان حدود 3 هزار شعبه ثابت، یک هزار و سه شعبه سیار، 2 هزار و 411 شعبه شهری و یک هزار و 612 شعبه هم روستایی هستند و از این تعداد یک هزار و 520 شعبه در مشهد است.

زائران حرم مطهری نیز از ساعتی قبل از شروع رسمی انتخابات، با حضور در صفوف رای، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

 

در استان سمنان نیز مردم با شور حماسی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا نمایندکان منتخب خود را با دست‌های خود به بهارستان بفرستند.  ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان هستند که از این تعداد، ۲۲ هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شوند.

منوچهر فخری، رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: در دوره‌های گذشته همواره مشارکت مردم سمنان در انتخابات ۱۰ درصد بیشتر متوسط کشور بوده که این امر مبین آن است که مردم این دیار دلدادگی خاصی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

گزارش در حال بروز رسانی ....

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران انتخابات مجلس قرن رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی و اولین آذربایجان شرقی خود را به صندوق واجد شرایط رای جمهوری اسلامی پای صندوق صبح امروز یک هزار آیت الله رای گیری رأی گیری رای دادن آغاز شد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!

تارا مهدویان: سالی که گذشت؛ گرچه بدون اتفاقات شیرین سپری نشد اما اتفاقات تلخ آن نیز کم نبود، مهمترین آن را باید وضعیت سخت معیشتی مردم در پی تورم و گرانی های بی رویه دانست.

در سیاست داخلی نیز سال ۱۴۰۲، بسترساز انتخابات همزمان مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری بود. انتخاباتی که فراز و نشیب هایی زیادی داشت و با تکرار ردصلاحیت هایی مشابه آنچه در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ رخ داد، در نهایت با مشارکت پایین (۴۱ درصدی) نسبت به دوره های پیشین به پایان رسید.

اما بهترین و بدترین اتفاق سیاسی سال ۱۴۰۲ چه بود؟ کدام سیاستمداران موفق ظاهر شدند و کدامیک ناموفق؟ نمره دولت و مجلس در سال ۱۴۰۲ چند است؟ برخی از چهره های سیاسی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین، به این سوالات پاسخ داده اند.

زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!

در این میان، شخصیت هایی چون رسول منتجب نیا، غلامعلی رجایی و غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی انتخابات مجلس دوازدهم و رد صلاحیت های گسترده را بدترین اتفاق سال دانسته اند.

رجایی، وقوع زلزله را بهتر از این انتخابات دانسته و گفته است: « اگر جایی زلزله می آمد به مراتب بهتر بود. چون آن زلزله قابل جبران هست و بازسازی می شود و شاید عده ای هم از دنیا می روند که طبیعی است، اما اینکه یک نظام اعتبار سیاسی و اجتماعی خود را در نزد مردم از دست دهد، به مراتب آسیب ها و تبعات منفی بیشتری دارد، به خصوص در چانه زنی خارج از کشور دستش را خالی می کند».

وی همچنین ادامه داد: «در انتخابات اخیر به کلی جمهوریت رأی نیاورد و روی کار آمدن برخی افراطی هایی که تفکرشان تفکر مطرود بود، به ویژه بحث هایی که امثال رسایی در صدا و سیما مطرح کردند، یا حرف هایی که امثال ثابتی زد و با سعید جلیلی دستورالعمل آینده کارشان را مشخص کردند، به نظر من حضور خوبی را در مجلس آینده نداریم.»

جعفرزاده زاده ایمن آبادی نیز رد صلاحیت افراد اثرگذار در انتخابات را بدترین اتفاق سال ذکر کرده است.

در این میان مصطفی هاشمی طبا عدم توجه به مسائل محیط زیستی و آینده ایران را بدترین اتفاق می داند و می گوید: «کشور ما از لحاظ مسائل آب و انرژی و نشست زمین در حال پس روی است و هیچ فکر اساسی برای آنها نمی کنند.»

چهره هایی چون حمیدرضا ترقی و محمد هاشمی و سلیمی نمین نیز در این گپ و گفت تلخ ترین اتفاق را معرفی کردند.

بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ از نگاه چپ و راست

اما بهترین اتفاق سیاسی سال ۱۴۰۲ چه بود؟ چهره هایی چون مصطفی هاشمی طبا و جعفرزاده ایمن آبادی معتقدند که اتفاق خوبی در سال گذشته رخ نداده است . اما برخی سیاسیون همچون سلیمی نمین و حمیدرضا ترقی، پرتاب ماهواره به مدار زمین را از جمله اتفاقات خوب در سال ۱۴۰۲ برشمرده اند و غلامعلی رجایی اهدای جایزه به نرگس محمدی را نقطه عطف خوانده است.

هم صادق لاریجانی ناکام ماند هم حدادعادل

«کدام شخصیت های سیاسی،موفق یا ناموفق ظاهر شدند؟ سوال دیگری بود که از این چهره های سیاسی پرسیدیم که نظرات متفاوتی بیان شد.

منتجب نیا و حسین کنعانی مقدم دو چهره سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا هم نظر هستند و سیاستمدارانی که در سال اخیر، از صحنه سیاسی کناره گیری کرده و فعالیتی به خصوص در انتخابات ۱۱ اسفند ماه نداشته اند را موفق می دانند.

همچنین غلامعلی رجایی، از حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی به عنوان چهره موفق سال نام برده و گفته است:« آقای خاتمی با عدم حضور در انتخابات، این پیام را داد که هر حضوری می تواند مفید نباشد و برخی عدم حضورها پیامش موثرتر از حضور است.»

در این میان جعفرزاده ایمن آبادی از حسن روحانی به عنوان فرد موفق سال یاد کرده است: « سال ۱۴۰۲ برای آقای روحانی خیلی خوب بود. چون خیلی از سیاه نمایی ها درباره ایشان با عملکرد بسیار ضعیف آقای رئیسی نتیجه معکوس داد و مردم متوجه شدند که سیاه نمایی و در حقش جفا شده است.»

صادق لاریجانی به علت اینکه نتوانست در انتخابات مجلس ششم خبرگان از حوزه انتخابیه مازندران رأی آورد، به عنوان چهره سیاسی ناکام از نگاه غلامعلی رجایی و رسول منتجب نیا انتخاب شده است.

کنعانی مقدم نیز غلامعلی حدادعادل را به عنوان چهره ناکام سیاسی در سال ۱۴۰۲ معرفی کرده است.

نمره تجدیدی در کارنامه دولتِ رئیسی و مجلسِ قالیباف

نمره ها به دولت سیزدهم و مجلس یازدهم نیز چنگی به دل نمی زند. برخی چهره های سیاسی به عملکرد مجلس و دولت سیزدهم در سال گذشته نمره تجدیدی (یعنی زیر ۱۰) داده اند. به طوریکه محمد هاشمی معتقد است مجلس یازدهم با ارفاق شاید نمره ۴ یا ۵ بگیرد.

در این میان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تنها کسانی بودند که به عملکرد دولت سیزدهم نمره ای بالای ۱۷ داده اند. در این باره ترقی گفته است :« دولت سیزدهم در سال گذشته بسیاری از مشکلات و بدهی های گذشته دولت را توانست تامین کرده و بدهی های خارجی را به حداقل رساند. همچنین در جهت رونق تولید تواسنت گام های خوبی را بردارد. در بحث سیاست خارجی نیز از نظر بستن قراردادهای مهم با قدرت های جهان توفقیات خوبی داشت.»

درباره مجلس یازدهم هم بیان کرده است:« مجلس یازدهم گام های خوبی را در زمینه کسب و کار، حل مشکلات مربوط به فرهنگیان و بازنشستگان و اصلاح نظام بودجه در کشور و مسائلی چون خنثی کردن تحریم های آمریکا برداشته است.»

* در جدول زیر نظر چهره های سیاسی درباره بدترین ها و بهترین های سال ۱۴۰۲ را می خوانید؛

ردیف

اسامی/ سمت

بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲

بدترین اتفاق سال ۱۴۰۲

موفق ترین سیاستمدار سال ۱۴۰۲

ناکام ترین سیاستمدار سال ۱۴۰۲

نمره به دولت در سال ۱۴۰۲

نمره به مجلس در سال ۱۴۰۲

۱

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی/ نماینده ادوار مجلس

* برای مردم اتفاق خوبی رخ نداد .

*رد صلاحیت افراد اثرگذار در انتخابات

* حسن روحانی

*ابراهیم رئیسی

* محمدباقر قالیباف

*زیر ۷

*زیر ۱۰

۲

حسین کنعانی مقدم/ فعال سیاسی اصولگرا

*انتخابات مجلس دوازدهم

*کاهش ارزش پول ملی

*کسانی که از سیاست کناره گیری کردند.

* غلامعلی حدادعادل

*نمره ۱۲

*زیر ۱۰

۳

سیدمصطفی هاشمی طبا/ فعال سیاسی اصلاح طلب

*بهترین اتفاقی نداشتیم.

*عدم توجه به مسائل محیط زیستی و آینده ایران

*هیچ کس

*هیچکدام شان موفق نبودند که بخواهم ناکام ترین را نام ببرم.

*هیچ نمره ای نمی گیرند.

*هیچ نمره ای نمی گیرند.

۴

حمیدرضا ترقی/ عضو حزب مؤتلفه اسلامی

*رشد مشارکت سیاسی مردم در صحنه های مختلف کشور

*پرتاپ ماهواره برای چندمین بار

*حادثه تروریستی کرمان و شاهچراغ شیراز

*مقام معظم رهبری

*مصطفی تاج زاده

*بین ۱۷ و ۱۸ است

*بین ۱۷ و ۱۸ است

۵

غلامعلی رجایی / فعال سیاسی اعتدال گرا

* اعطای جایزه به نرگس محمدی

* انتخابات اخیر

* سیدمحمد خاتمی

*مهدی کروبی

* میرحسین موسوی

*صادق لاریجانی

*نمره قابل قبول نمی دهم.

*نمره ۱۲

۶

عباس سلیمی نمین/ فعال سیاسی اصولگرا

* فرستادن ماهواره به مدار زمین

*موفقیت های علمی

*جنایت غزه

*محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی

* محمدحسین حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور

*باید ارزیابی شود، نمی توانم به راحتی نمره دهم.

*باید ارزیابی شود، نمی توانم به راحتی نمره دهم

۷

رسول منتجب نیا/ دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی

* عدم حضور مردم در انتخابات که نوعی مبارزه مدنی مردم در انتخابات ۱۴۰۲ بود.

*انتخابات مجلس دوازدهم

* آنهایی که چهره مثبت و موفق هستند آنهایی هستند در صحنه سیاسی حضور نداشتند مثل آقایان خاتمی، کروبی و موسوی

*صادق لاریجانی

*زیر ۱۰

*ضعیف ترین مجلس تاریخ انقلاب اسلامی

*نمره بسیار پایینی می گیرد

۸

محمد هاشمی/ رئیس اسبق صداوسیما

*اتفاقات را رصد نکردم.

*حادثه تروریستی کرمان

*ارزیابی دقیق ندارم

*نظری ندارم

*نمره ۱۰

*بین ۴ تا ۵

۹

حسین سبحانی نیا/ نماینده ادوار مجلس

*مشارکت مردم در انتخابات

* حضور ۴۱ درصدی مردم تثبیت موضع قبلی جمهوری اسلامی بود که انشاءالله ما مواضع اصولی و ارزشی و اساسی انقلاب را تثبیت کنیم.

* حادثه تروریستی کرمان

* جنایت غزه

* تلاش هایی که از ناحیه مسئولین حدمتگزار در سطوح مختلف کشور انجام گرفته چه در دولت و چه در مجلس و بخش های مختلف خصوصی، آنهایی که در چارچوب وظیفه محوله خوب عمل کردند و رضایت مردم را در پی داشتند، چهره های موفق انقلاب اسلامی بودند.

*چهره هایی که به وظایفشان عمل نکردند و موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده اند، اگرچه در ظاهر آدم موجهی باشند، ولی چهره موفقی نیستند.

* بین ۱۴ تا ۱۵

* بین ۱۲ و ۱۳ و حداکثر ۱۴

۱۰

محمود عباس زاده مشکینی/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

*شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی

*نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک رویکرد کاملا مقتدرانه مقر تروریست ها را که در خاک برخی کشورهای همسایه سکنی گزیده بودند را با اقتدار مورد برخورد نظامی قرار دادند.

*عملیات تروریستی در شاهچراغ، سیستان و بلوچستان و علیه مردم بی گناه کشورمان به ویژه زنان و کودکان.

*حسین امیرعبداللهیان

* با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد کشور و استحقاق مردم و آرمان بسیار بلند نظام و انقلاب اسلامی و انتظارات مقام رهبری از مدیران و چهره های سیاسی، در مقایسه با این طراز مدیریت به نظر من همه ما مدیران و فعالان سیاسی در مقابل این انتظارات و این استحقاق خدماتمان بسیار کم است و آن را ناکافی می دانم و کارهای بزرگی هم که شده است در استحقاق ملت ایران نمی دانم.

* بالای ۱۷-۱۸

* از ۲۰ ماده درسی، در ۱۷-۱۸ مورد نمره خوبی گرفت اما در یکی دو سه مواد نمره خوبی نمی گیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884349

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است