Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات لرستان، سید موسی خادمی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم لرستان امروز در حال خلق حماسه‌ای جدید هستند، اظهار داشت: خوشبختانه کار سخت و سنگین انتخابات که از چندین ماه پیش آغاز شده بود، به خوبی در استان شکل گرفته و امروز به مراحل نهایی خود می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شروع کار شروع عالی بوده است و در همان ساعت ۸ صبح تقریباً همه شعب به شبکه وصل شدند، تصریح کرد: در چند روستا به دنبال بارش برف و باران شعب دیر تر به شبکه متصل شدند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه چند نقطه خاص وجود دارد که با بالگرد صندوق را می‌رسانیم، افزود: الان بالگرد در استان مستقر است و صندوق‌ها را به این نقاط می‌رساند.

خادمی خاطرنشان کرد: این روستاها بیشتر در الیگودرز هستند و شامل ۱۰ تا ۱۲ تا روستا هستند.

وی یادآور شد: در بیش از ۹۷ درصد شعب اخذ رأی استان ارتباط آن لاین وصل شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در شبکه راه اندازی شده تعرفه‌های مصرف شده و مانده و اتصال شعب نمایش داده می‌شود و به صورت آن لاین وضعیت را رصد می‌کنیم، گفت: همه مقدمات لازم برای رأی گیری مردم فراهم شده است و تا کنون هم براساس بررسی‌ها، مشارکت خوب است، علی رغم اینکه در صبح رأی دهندگان کمتر مراجعه می‌کنند.

خادمی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنم در ساعاتی که شعب خلوت است مراجعه کنند چون ممکن است بحث تمدید زمان رأی گیری را نداشته باشیم، تصریح کرد: از مردم می‌خواهم مراقب باشند اگر افرادی در اطراف شعب کارهای تخلف انجام می‌دهند یا نظم را به هم می‌زنند گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌های مستمری در اطراف شعب داریم و برای امنیت انتخابات همه امکانات را فراهم کرده‌ایم، افزود: امنیت برهم زنندگان نظم و امنیت دچار مشکل است و هرکس بخواهد اختلالی ایجاد کند برخورد جدی خواهد شد.

استاندار لرستان یادآور شد: نیروهای انتظامی در همه شعب حضور دارند و مردم اطمینان خاطر داشته باشند.

کد خبر 4858502

منبع: مهر

کلیدواژه: سید موسی خادمی استانداری لرستان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده

استاندار سیستان و بلوچستان که از آغاز موج بارندگی در مناطق درگیر بارش و سیلاب حضور دارد، از نقاط سیل‌زده جنوب استان با بالگرد بازدید به عمل آورد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070587 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد