Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: خوشبختانه شاهد حضور خوب مردم استان در انتخابات هستیم و مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را برای شعب اخذ رای در سطح استان آماده کردیم و تمام شعبه‌ها ساعت هفت صبح در محل‌های مورد نظر مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیستم‌های اخذ رای شامل دستگاه‌های احراز هویت و موارد دیگر راه اندازی شده و خوشبختانه شاهد حضور خوب مردم برای رای دادن بودیم و امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتخابات98| حاجی‌میرزایی: مجلس یکی از مهمترین نهادهای قانونی در ساختن آینده کشور استانتخابات مجلس98| آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرددویچه وله: اصولگرایان امید پیروزی در انتخابات مجلس را دارند

ملک حسینی تصریح کرد: استقبال خوبی از رای گیری شده و تا کنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و دستگاه‌های احراز هویت آنلاین هستند و رای گیری به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی ادامه داد: مردم می‌دانند چه زمانی و چگونه برای رای دادن حضور پیدا کنند و تعرفه‌های مصرفی نشان می‌دهد استقبال خوبی شده و امیدواریم این روند تا ساعات پایانی ادامه دار باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ازدحام جمعیت را در نظر نگیریم، از زمان ورود به شعبه اخذ رای در کمتر از 10 ثانیه اطلاعات صادر می‌شود و با در نظر گرفتن نوشتن تعرفه حدود 10 دقیقه برای رای دادن فرصت لازم است.

انتهای پیام/588/ ت

R41471/P/S6,70/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس ساعات پایانی رای دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

وی افزود: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سرمدی واله با اشاره به اینکه در این لایحه عنوان تعطیلی پنجشنبه‌ها به صراحت ذکر نشده است، اظهار کرد: در این لایحه فقط به ارائه خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه اشاره شده است.

وی افزود: بنابراین، باید در صحن علنی مجلس مشخص شود که آیا پنجشنبه‌ها نیز جزو روز‌های تعطیل هستند یا خیر.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این لایحه ساعات کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم این لایحه در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان مشخص شود.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص تعطیلی بانک‌ها در روز‌های پنجشنبه بیان کرد: در لایحه دولت، بانک‌ها شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شدند، اما در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که بانک‌ها نیز باید در روز‌های پنجشنبه تعطیل باشند.

کیومرث سرمدی واله در پایان اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان گرفته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟