Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی صبح امروز با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز عزم و اراده ملی برای شکل گیری مجلس قوی و شرکت در میدان جهاد در عرصه انتخابات به عنوان واجب شرعی و وظیفه ملی و شکست ترامپ است.

وی افزود: مردم با عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وفاداری به امام و شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی و در تبعیت از رهبری عزیز پای صندوق‌های رأی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله کعبی تاکید کرد: امروز روز اراده ملت بزرگ ایران در تعیین سرنوشت است که ملت چهل و یک سال است از نعمت انتخابات و با بهره مندی از حق اساسی خود در آزمون انتخابات سربلند و پیروز شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امیدوارم منتخبان ملت، قدر این رأی تاریخی و قدر این ملت حاضر در صحنه را بدانند و برای حل مشکلات اقتصادی و اقتدار و امنیت و منافع ملی و تقویت محور مقاومت در منطقه و مقابله با توطئه‌های آمریکا و صهیونیست حق ملت را ادا کنند.

کد خبر 4858529

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان عباس کعبی انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد

«پرویز سروری» عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعیین تکلیف ۱۵ درصد نمایندگان مجلس دوازدهم به دور دوم موکول شده که عددی تعیین‌کننده است؛ طبیعتاً نتیجه انتخابات در دور دوم، می‌تواند نقش مؤثری در کارآمدی یا ناکارآمدی مجلس آینده ایفا کند.

وی ادامه داد: گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی که در مجلس آینده حضور دارند، برای تکمیل ظرفیت‌شان از فرصت دور دوم حتماً استفاده خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس دوازدهم متفاوت با مجلس‌های گذشته خواهد بود، افزود: در این مجلس رقابت‌های درون‌گفتمانی حضور و بروز خواهد داشت که البته این مساله می‌تواند، هم تهدید و هم فرصت باشد؛ اگر رقابت‌های زمان انتخابات به داخل مجلس منتقل شود، قطعاً مضر و خطرناک خواهد بود.

سروری افزود: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس، عموماً مردم با رأی پایین‌تری شرکت می‌کنند، فکر می‌کنم که صداوسیما و احزاب و گروه‌ها می‌توانند در گرم‌کردن فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت مؤثر باشند.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: دغدغه و اولویت مجلس آینده باید دغدغه و اولویت مردم باشد؛ امروز چند موضوع از جمله اقتصاد، اشتغال، معیشت، ازدواج و… برای مردم اهمیت دارد و لذا اولویت مجلس آینده باید پرداختن به آن‌ها باشد؛ مجلس برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی باید پیش‌قراول باشد.

فعال سیاسی تصریح کرد: موضوع امنیت هم با توجه به اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد قابل توجه است و مجلس باید در موضوع تقویت بنیه دفاعی کشور توجه بیشتری داشته باشد چراکه ایران در کانون توطئه‌های جدی قرار دارد؛ البته طعم شیرین اقتدار را در عملیات «وعده صادق» دیدیم و مشخص شد قدرت ملی چقدر می‌تواند در ایجاد صلح و آرامش در کشور مؤثر باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083374 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد