Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار همدان با اشاره به فعالیت ۷۰۴۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظان صندوق ها و عوامل پشتیبانی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱ شعبه اخذ رأی به نسبت دوره‌های گذشته اضافه شده است.

حسین افشاری جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری انتخابات را به جهاد عمومی تعبیر کردند که نشان از اهمیت جایگاه این دوره از تاریخ پرفراز و نشیب انتخابات دارد، اظهار کرد: در حوزه انتخاباتی همدان و فامنین ۳۵۲ شعبه اخذ رأی وجود دارد که ۵۵ نامزد از صبح امروز کار انتخاباتی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۷۰۴۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظان صندوق ها و عوامل پشتیبانی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفات محرز که منتج به تشکیل پرونده با ادله قوی باشد در حوزه همدان نداشتیم و عمده گزارشات ناشی از تبلیغات پیش از وقت قانونی داشت بود و یک سری اتهامات و بداخلاقی های انتخاباتی نیز وجود داشت اما نسبت به سایر حوزه ها نامزدها عاقلانه رفتار کردند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز اخذ رأی تاکنون تخلفی نداشتیم، تأکید کرد: نصب بنز و پوستر بیش از اندازه رسمی را جمع آوری کردیم اما تخلف محرز را نداشتیم.

افشاری درباره شمارش آراء نیز اظهار کردک بعد از اعلام رسمی وزارت کشور تک تک شعب وارد شمارش می شوند و بعد از اینکه ۳۵۲ شعبه جمع آوری شدند، می توان آراء را شمارش کرد.

وی با بیان اینکه اگر صندوق ها الکترونیکی بود شمارش آراء فوری انجام می شد، خاطرنشان کرد: تاکنون در همدان و فامنین افزون بر ۳۰ هزار نفر رأی دادند.

وی درباره تعداد شعب اخذ رأی نیز بیان کرد: تعدادی شعب اخذ رأی در چندین دوره ثابت بوده و بانک های ملی و در روستاها مدارس و مساجد نیز برای این امر در نظر گرفته شده و بدین ترتیب ۱۱ شعبه نسبت به دوره های قبل افزوده شده است.

فرماندار همدان تأکید کرد: انتخابات طبق قانون ۱۰ ساعت است اما تجارب سنوات گذشته نشان می دهد مردم حضورشان را به ساعات پایانی موکول می کنند که توصیه می کنیم مردم در ساعات اولیه رأی دهند.

افشاری درباره شیوع بیماری کرونا نیز مطرح کرد: از چند روز گذشته که وزارت بهداشت اعلام کرد نتایج آزمایش دونفر از اهالی قم مثبت بوده تدابیری توسط وزارت بهداشت و وزارت کشور اتخاذ شده اما گزارش رسمی دال بر اینکه مورد مثبتی در سطح همدان مشاهده شده باشد، نداشتیم البته استقرار اقلام بهداشتی ضروری مثل مواد شوینده و ضدعفونی کننده در مراکز اخذ رأی اندیشیده شده است.

وی درباره استفاده از استامپ نیز گفت: امروز صبح ستاد انتخابات کشور با هماهنگی شورای نگهبان استفاده از استامپ را اجباری اعلام نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفند 98 اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان