Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هیچ موردی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه تاکنون مشاهده نشده، اما با این وجود مردم باید به شدت مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند.

او گفت : با توجه به اینکه ویروس کرونا منجر به مرگ ۲ نفر در قم شده از این رو امکان سرایت این ویروس به سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای پیشگیری مردم حتی الامکان از سفر به استان‌هایی که از طرف وزارت بهداشت به عنوان مراکز درگیر یاد می‌شود، باید خودداری کنند و از ورود به مکان‌های شلوغ، دست دادن و روبوسی پرهیز کرده و دست‌ها را در فواصل زمانی کوتاه شست و شو دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افراد مسن و آن‌هایی که نقص ایمنی دارند، کودکان، بیماران دیابتی، افرادی که ناراحتی قلبی و کلیوی دارند و همچنین افراد دیالیزی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند به همین دلیل باید بیشتر مراقب باشند.

مرادی افزود: مراقبت‌های جدی نیز در مرزها، فرودگاه و افرادی که به هر نحوی با چینی‌ها ارتباط داشته اند، در جریان است.

او با تاکید بر اینکه افرادی که دارای بیماری تنفسی هستند از ورود به جمع حتما خودداری کنند، افزود: بیماری کرونا علایمی مانند سرماخوردگی دارد، اما در درصدی از افراد تشدید شده و به صورت تنگی نفس و آبریزش بینی ظاهر می‌شود که در نهایت ریه‌ها را درگیر و با تنگی نفس همراه است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آنفلوآنزا عامل یک بیماری همه‌گیر جدید در آینده!
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران