Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:40:40 GMT

اعزام بالگرد برای جمع‌آوری آرای مناطق صعب‌العبور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۰۱۲

اعزام بالگرد برای جمع‌آوری آرای مناطق صعب‌العبور

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای مناطق صعب‌العبور خوزستان صندوق‌های رأی‌گیری و اعضای شعب از طریق بالگرد ارسال شدند و انتخابات در این مناطق نیز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: حدود چهار ساعت از آغاز رأی‌گیری گذشته است و شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم در شعب مختلف اخذ رأی خوزستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رأی‌گیری در خوزستان در ۳ هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رأی همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و پرشور همچنان ادامه دارد.

حسین زاده گفت: برای مناطق صعب‌العبور خوزستان صندوق‌های رأی‌گیری و اعضای شعب از طریق بالگرد ارسال شدند و انتخابات در این مناطق نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان بالگرد اهواز انتخابات علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان رای رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.
سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان