Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که شهید قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه استراتژی جهانی واشنگتن را شکست دادند و حاج قاسم کوهی بود که بر آن تکیه می‌کردیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی تاکید کرد: تا زمانی که فرمانده بزرگی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی به آزادسازی فلسطین ایمان دارد، به قدس خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بی شک با خون حاج قاسم سلیمانی قدس آزاد خواهد شد و حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد یافت. شهید قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه استراتژی جهانی واشنگتن را شکست دادند.

صفی الدین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی راهبردها را به رویکردهایی تبدیل کرد که منجر به عقب نشینی اسرائیل شد، زمانی که حاج سلیمانی و حاج عماد مغنیه مسئولیت های خود را برعهده گرفتند احساس کردیم که پیروزی نزدیک است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: خون شهید سلیمانی مسافت ها برای آزادی قدس را کوتاه می کند، او کوهی بود که بر آن تکیه می کردیم و تا به این لحظه نیز او حضور دارد.

سید هاشم صفی الدین در بخشی از گفت وگوی خود گفت: ایستادگی محور مقاومت در جنگ تموز در نتیجه تلاش های حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه بود.

وی همچنین معامله قرن را چهره زشت و حقیقی آمریکا در منطقه توصیف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و لبنان حزب الله لبنان شهادت سردار سلیمانی عماد مغنیه رئیس شورای اجرایی حزب الله قاسم سلیمانی عماد مغنیه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع شهید حزب الله «شهید وحید عاملی» در رمادیه

«شهید وحید عاملی» که درنبرد با صهیونیست ها به شهادت رسید، در رمادیه در جنوب لبنان توسط مردم تشییع شد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشییع شهید حزب الله «شهید وحید عاملی» در رمادیه
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت