Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@12:12:02 GMT

مشارکت ۱۶۲ هزار گلستانی از آغاز رای گیری تا کنون

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۰۴۲

مشارکت ۱۶۲ هزار گلستانی از آغاز رای گیری تا کنون

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تاکنون ۱۶۲ هزار نفر در گلستان پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: تاکنون ۱۶۲ هزار نفر در گلستان پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند و هیچ مشکلی در حوزه‌های انتخابیه استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انصراف تعدادی از نامزدها، تعداد داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان به ۱۲۸ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان یادآور شد: یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر در گلستان واجد شرایط رای دادن بوده که بیش از ۷۱ هزار نفر از آنها رای اولی هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: گندم استان گلستان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین گندم در کشور است.

وی با اشاره به اینکه محصولات زارعی استان گلستان چون جو، گندم و کلزا از کیفیت بالایی برخوردار است، افزود: در حال حاضر محصول گندم استان گلستان به دلیل کیفیتی که برخوردار است به ۲۵ استان کشور ارسال می‌شود. زمانی که گندم استان گلستان با گندم دیگر استان‌های کشور ترکیب می‌شود آرد مورد نظر دارای ارزش غذایی می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در بحث توزیع آرد با مشکل مواجه بودیم و این باعث می‌شد تا نارضایتی اجتماعی ایجاد شود، گفت: امروز با همت مسؤولان در این بحث اتفاقات بزرگی رقم خورد و شاهد رضایت مندی مردم هستیم.

وی یادآور شد: کشاورزان گلستانی معتقدند همان گونه که گندم استان گلستان از کیفیت بالایی برخوردار است نسبت به قیمت آن توجه ویژه ای شود و آن را با قیمت مناسب‌تر از کشاورزان گلستانی خریداری کنند.

ملک شاهکویی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران فرمودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و عملیات وعده انجام شد.

وی یادآور شد: در این حمله نظامی سیلی بزرگی به آمریکا زده شد که باعث حیرت جهانیان شد. موشک‌های ایران توانستند از سامانه پدافند ضد موشکی عبور کنند و افتخار غرور آفرینی برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از هفت لایه غیرقابل نفوذ گنبد آهنین عبور کردند و به هدف رسیدند، گفت: کودکان غزه پس از ۱۹۰ روز با آرامش به خواب بروند.

کد خبر 6081889

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم