Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و برگزاری انتخابات روز جشن محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک به هم استانی‌ها برای برگزاری جشن انتخابات، تأکید کرد: هر فردی زودتر پای صندوق‌های رای بیاید اجر و مزد بیشتری نصیبش خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در برگزاری انتخابات گلستان هیچ مشکلی وجود ندارد و انتخابات در آرامش در حال برگزاری است و امیدواریم مانند سنوات گذشته شاهد حضور پرشور و بدون دغدغه مردم استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حضور پای صندوق‌های رای جزو عمر ما محسوب نمی‌شود و باید برای شرکت در انتخابات از یکدیگر سبقت بگیریم.

هاشمیان اضافه کرد: تاکنون مشکل امنیتی در روند برگزاری انتخابات در گلستان نداشته‌ایم و انتظار داریم امروز هم تمام کاندیداها و هواداران آن ها خویشتنداری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور باشیم.

وی تاکید کرد: مردم مراقب باشند کسی برای به دست آوردن رای وحدت و آرامش موجود در استان را برهم نزند که برخورد با متخلفان سختگیرانه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه مردم می توانند تخلفات احتمالی انتخاباتی را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک کنند، خاطرنشان کرد: استقبال برای حضور در عرصه های نمایندگی مجلس در گلستان از میانگین کشوری بالاست و تاکنون شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بوده ایم و امید دارین شاهد انتخابات با مشارکت حداکثری باشیم.

کد خبر 4858528

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی هاشمیان گرگان دادگستری گلستان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر