Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری‌مهر گروه استان‌ها: هنوز یک ساعت از شروع انتخابات نگذشته بود که مساجد و مدارس شهر بیرجند مملو از مردمی شد که با شور و شوق و سرشار از غرور و غیرت انقلابی برای رأی‌دادن حضور یافته بودند.

بنا بر مشاهدات خبرنگار مهر که در همان ساعات اولیه در برخی از شعب اخذ رأی بیرجند چون مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) و برخی دیگر از شعب حضور یافته بود مردم از پیر و جوانان و زن و مرد برای نشان‌دادن عزت ملی انگشت خود را به مُهر رأی آغشته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا بهمن‌زاده که در همان ساعت اولیه رأی در مسجد مرتضوی حضور پیدا کرده بود در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: رأی‌دادن یک مسئولیت است و انجام این مسئولیت در همان ساعات اولیه برای انسان آرامش‌خاطر به همراه‌دارد.

این شهروند بیرجندی بیان‌کرد: هر چند انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است ولی بیش از هر چیز خود رأی‌دادن و حضور در پای صندوق‌ها به واسطه حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی ارزشمند است.

حضور مردم زمینه‌ساز شکست توطئه دشمن

بهمن‌زاده ادامه‌داد: دشمنان ما بارها و بارها با روش‌ها و شبهه‌های متعدد قصد تضعیف انتخابات و عدم حضور مردم را داشتند ولی چون دوره‌های قبل با شکست رو به رو خواهند شد.

بانو توکلی که در مسجد حضرت صدیقه طاهر (س) آمده بود تا رأی خود را به صندوق بیندازد بعد از اینکه عکاسان دوربین‌های خود را آماده کرده بودند، شناسنامه خود را جلوی دوربین گرفت و گفت در هر دوره انتخابات رأی دادم و امسال نیز با افتخار حضور پیدا کردم.

توکلی ادامه‌داد: ما برای حمایت از انقلاب و اسلام در سال جاری دو وظیفه مهم داشتیم که یکی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری شرکت در انتخابات مجلس بود.

رضا نظری شهروند دیگر بیرجندی نیز یاد سردار شهید قاسم سلیمانی را خاطر نشان‌کرد و افزود: شهادت سردار شهید سلیمانی انگیزه مردم را برای مشارکت سیاسی افزایش‌داد.

رأی‌هایی که به یاد شهید سلیمانی به صندوق انداخته شد

وی گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در همان ساعات اولیه شروع اخذ رأی بیش از هر چیز تأکید بر آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و به ویژه شهیدان جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

نظری یادآور شد: مردم ما همیشه و همواره نشان داده‌اند که بصیر و وظیفه‌شناس هستند و این بار نوبت مسئولان است که ادای وظیفه کنند.

علی ناصری فرماندار بیرجند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رأی‌گیری در شعب شهرستان بیرجند به خوبی انجام می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان‌کرد: استقبال مردم شهرستان بیرجند نیز از همان ساعات اولیه بسیار خوب و نشان‌دهنده علاقه آنان به تأثیرگذاری در سرنوشت است.

فعالیت ۱۵۳ شعبه در شهرستان بیرجند

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بیرجند ۱۵۳ شعبه و در شهر بیرجند نیز ۹۶ شعبه آرا مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اخذ می‌کنند، ادامه‌داد: برای اینکه با کمبود تعرفه رو به رو نشویم نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

ناصری یادآور شد: با توجه به تعداد واجدین شرایط رأی‌دادن و تعداد شعب برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا حتی در ساعات پایانی رأی‌گیری نیز با مشکل کمبود تعرفه رو به‌رو نشویم.

شور و نشاط مردم که از ساعات آغازین رأی‌دادن شروع شده بی شک تا ساعات پایانی نیز ادامه خواهد داشت و مردم خراسان‌جنوبی و بیرجند که همواره مشارکت بالای سیاسی را در ادوار مختلف انتخابات داشته‌اند دوباره نیز افتخارآفرین خواهند شد.

کد خبر 4858512

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ناصری انتخابات 98 بیرجند انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا همان ساعات اولیه شهرستان بیرجند رأی دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه