Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:37:37 GMT

شورای نگهبان از آرای مردم صیانت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۱۲۳

شورای نگهبان از آرای مردم صیانت می‌کند

هادی طحان نظیف در جمع خبرنگاران درباره تحریم ۵ نفر از اعضای شورای نگهبان گفت: برای همکاران ما این یک مدال افتخار است و من به تک تک همکارانم تبریک عرض می‌کنم. ما صحبت‌های امام (ره) را فراموش نکردیم، که فرمودند هرگاه دشمن از شما عصبانی باشد نشان می‌دهد که شما وظایف خود را به درستی انجام دادید.
وی افزود: شورای نگهبان در این مقطع همه تلاش خود را به کار گرفت تا مر قانون را در بررسی صلاحیت‌ها اجرا کرد تا از آرای مردم صیانت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: ۴۱ سال پیش مردم تصمیم گرفتند که آمریکایی‌ها را از کشور بیرون کنند و خود در مورد کشورشان تصمیم بگیرند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور و مشارکت خود در انتخابات یازدهم اسفند ماه حماسه باشکوهی را رقم زدند که از حضور همه ملت ایران و به خصوص مردم شهرستان گناوه تقدیر می‌کنم.

امام جمعه گناوه ضمن تبریک به منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به شأن قانونگذاری و نظارتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید با قانون گذاری مناسب، ریل گذاری خوبی را برای حرکت دولت به سوی پیشرفت و رفع موانع موجود انجام دهد.

وی یادآور شد: مردم ولی نعمت‌های انقلاب هستند و تلاش همه مسئولان باید در جهت گره گشایی از کار آنها باشد.

کد خبر 6078070

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد