Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:00:07 GMT

پرسپولیس! ترمز آنتونی استوکس را بکش

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۱۲۹

پرسپولیس! ترمز آنتونی استوکس را بکش

آنتونی استوکس ، ستاره ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل شارجه، در شهر دبی باقی ماند تا امروز به جمع تیمش اضافه شود.

به گزارش “ورزش سه”، استوکس پیش از این نیز و زمانی که در تراکتور حضور داشت، از هر فرصتی برای رفتن به دبی استفاده می‌کرد و بخصوص بعد از بازی‌های جمعه شب مستقیم خود را به این شهر حاشیه جنوبی خلیج فارس می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما داستان مرخصی اخیر استوکس کمی متفاوت است و در شرایطی که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که وی برای دیدن فرزندش در دبی مانده تا فرصت دیدار بیشتر و وظایف پدری‌اش را انجام دهد اما انتشار تصاویری از یک نایت کلاب مشهور در دبی، نشان می دهد وقت گذرانی این مهاجم ایرلندی تنها به امور خانواده‌اش مربوط نمی‌شد.

 

موضوع مهم این است که اگر باشگاه پرسپولیس صلاح را در این دیده که به ستاره خارجی‌اش مرخصی بدهد یک مساله داخلی است اما اصرار به نمایش حضور در جایی که نه در عرف جامعه و نه در عرف ورزشی چندان پذیرفته نیست جای تعجب و سوال دارد.

 

او که بازیکن سطح بالا و ممتازی است و شاید اگر تصمیمات درست تری در زندگی ورزشی خود می گرفت در حال حاضر در سطح اول بازی در فوتبال اروپا مشغول بود، بعد از حضور در تراکتور با توجه به اصرار به انجام برخی رفتارها در نهایت به همکاری خود با این تیم پایان داد و بعد از ثبت قرارداد با یک باشگاه ترک و حضور ۱۵ روزه در آنجا با وقفه‌ای طولانی به تور پرسپولیس خورد و با این تیم قرارداد بست. با این حال با وجود اینکه او با حضور گاه و بیگاه نود در زمین نشانه‌های واضحی از کیفیت بازی‌اش را نشان داده، اما به نظر می رسد وی همچنان در موضوعاتی که باعث شهرت منفی او شده، ساعی و کوشاست!

 

 

البته بخشی از این مسوولیت به باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد که چگونه به بازیکنی که به دلیل مشکلات بدنی در ترکیب اصلی حاضر نمی‌شود و قادر به سود بردن کامل از توانایی او به این دلیل نیستند، در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان به عنوان مدعی جدی قهرمانی این فصل مرخصی داده تا روند احتمالی بازگشت استوکس به شرایط ایده آل و پس دادن هزینه سرمایه گذاری پرسپولیس کمتر بشود.


حضور بازیکنان حرفه‌ای در مکان‌هایی همچون کلاب همواره با دید منفی هواداران و البته رسانه‌ها همراه بود و آن را عاملی برای عدم تمرکز و کارایی کامل بازیکن در ترکیب تیم‌ها می‌دانند. همین چند وقت پیش بود که حضور بازیکنان برایتون در یک کلاب و انتشار ویدیوهایی از آن با واکنش باشگاه همراه شده بود و اکنون باید دید باشگاه پرسپولیس که مطمئنا با محدودیت‌های فرهنگی حضور در چنین فضاهایی بیشتر آگاه است، چه واکنش و پاسخی به این موضوع خواهد داشت.

آنتونی استوکس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی استوکس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان