Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نوه سومین شهید محراب حضور در انتخابات را حق ملت ایران دانست و گفت: استفاده نکردن از حق رأی دادن هیچ چیزی را بهتر نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد صدوقی» با حضور در شعبه شماره یک اخذ ثبت نام و اخذ رأی استان یزد، در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران وجود انتخابات است، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل اقتدار انقلاب و مشروعیت نظام، انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود برخی دلسردی‌ها به دلایل اقتصادی و سیاسی، افزود: حضور آگاهانه در انتخابات نقش مهمی در تعیین آینده کشور ایفا ‌می‌کند.

نوه سومین شهید محراب با بیان این‌که رأی دادن حق هر ایرانی است و ما باید از این حق به درستی استفاده کنیم، گفت: استفاده نکردن از حق رأی دادن هیچ چیزی را بهتر نمی‌کند.

حجت السلام صدوقی در پایان، تأکید کرد: مردم ایران فارغ از هرگونه نگاه و جناح سیاسی باید علی‌رغم تمام مشکلات با حضور پرشور در انتخابات نظر خود را با رأی اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوم اسفند 98 انتخابات 98 استانی سیاسی يزد رأی دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: آماری که در سامانه منابع طبیعی کشور برای کشت نهال ثبت شده ۹۰ هزار هکتار است که ۷۳ هزار هکتار از آن فقط به خوزستان اختصاص دارد و ۱۷ هزار هکتار نیز برای سایر استان ها در نظر گرفته شده است.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در پایان نشست بررسی طرح زراعت چوب که امروز، ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، توضیح داد: زراعت چوب یک کار جدید است که می‌تواند بخشی از کانون‌های ریزگرد را تحت پوشش قرار داده و در کنار آن موجب شکل‌گیری تولید صنایع چوب و ایجاد زنجیره اشتغال شود.

وی افزود: این طرح در قالب سفر هیئت دولت مطرح شد و مورد تایید دولت قرار گرفت. خوزستان حدود شش میلیون هکتار زمین دارد و اجرای این طرح در ۳۰۰ هزار هکتار در طول ۴ سال پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، حسینی محراب ادامه داد: در هر هکتار از طرح زراعت چوب بیش از هزار درخت اکالیپتوس و گونه‌های مشابه کشت می‌شود که پس از چهار سال به تولید می‌رسد و طی این مدت از برگ آن جهت گرفتن اسانس استفاده می‌شود و دو یا سه کارخانه به این منظور راه‌اندازی شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این کار درآمد نسبتاً خوبی نسبت به کشت سایر محصولات دارد، اظهار کرد: کار خوبی که در سال زراعی جاری که معمولا آغاز آن را از ۳۰ شهریور لحاظ می‌کنند صورت گرفته، کشت نهال در حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در استان است و رقم مصوب ۴۶ هزار هکتار بوده که رقم قابل توجهی است؛ درخواست‌هایی که شرکت‌ها و کشاورزان مختلف نیز داشتند بیش از ۱۰۰ هزار هکتار است.

حسینی محراب گفت: در گذشته در سال‌های طولانی مجموعاً دو هزار هکتار در زمینه زراعت چوب در استان زیر کشت رفته است و کشتی که در سال زراعی جاری شده بیش از هشت و نیم برابر نسبت به گذشته است.

وی افزود: آماری که در سامانه منابع طبیعی کشور برای کشت نهال ثبت شده ۹۰ هزار هکتار است که ۷۳ هزار هکتار از آن فقط به خوزستان اختصاص دارد و ۱۷ هزار هکتار نیز برای سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است و دلیل آن هم این است که طرح زراعت چوب را به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند کمک زیادی به آب و هوا و تولید و اشتغال استان داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهرک‌های صنایع چوب و مبلمان نیز می‌تواند در کنار اجرای طرح زراعت چوب ایجاد شوند، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز می‌توانند نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • کویت، سومین حریف تیم ملی فوتسال ایران