Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است و همان گونه که امام(ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی که امروز (۲ اسفندماه) برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی است و مردم خوزستان نیز در هر صحنه‌ای پیشقدم بوده‌اند و اسوه و الگوی بقیه امت اسلامی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی و بیعتی که با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند، الگوی ایران اسلامی شد. امروز هم قطعا با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و با رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند، نمایندگان بصیر، عدالت‌دوست، متنفر از فساد و آگاه و آشنا به مسئولیت‌های اجتماعی انتخاب خواهند شد و این مردم ان‌شاءالله قلب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و شهید سردار حاج سلیمانی را شاد خواهند کرد.

آیت‌الله فرحانی با اشاره به مطالبه مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما ایجاد شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام داده‌ایم ولی دولت اسلامی نداریم؛ دولت اسلامی نیز یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی در هر سه قوه که باید مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.

وی افزود: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است و همان‌گونه که امام(ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است. امیدوارم با استقرار مجلس انقلابی، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت انقلابی و اسلامی و هنجارهای مورد قبول انقلاب محقق شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که متاسفانه بی‌عدالتی، تبعیض و مدارا با ویژه‌خواری داریم و اینها را زمانی می‌توانیم از بین ببریم که ان‌شاءالله یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 مقام معظم رهبری دولت انقلابی مردم خوزستان مجلس انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • رژیم خبیث صهیونیستی با یک تنبیه سنجیده مات و مبهوت شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند