Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن صادقی مقدم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند انتخابات تا به حال چگونه بوده است، گفت: همکاران ما در سراسر کشور، پابه‌پای همکاران اجرایی در وزارت کشور کار نظارت را شروع کردند.

صادقی‌مقدم افزود: میزان مشارکت در همین ساعات اولیه انتخابات چشمگیر و دور از انتظار بوده و امیدواریم که با همین روند ان‌شاالله تا قبل از پایان ساعت رسمی، مردم شریف ایران آرای خودشان را به صندوق‌ها بریزند و برگ زرینی به اوراق زرین نظام جمهوری اسلامی بیافزایند و این جهاد مقدس و جشن ملی را به خوبی به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این سئوال که جنابعالی هم جزو آن ۵ نفر از اعضای محترم شورای نگهبان هستید که مشمول تحریم‌های آمریکا شدید پاسخ شما به این اقدام آمریکا چیست؟ اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم و امیداوارم که ائمه اطهار (ع) و همچنین رهبری عزیز امام خامنه‌ای ما را از لیست سربازان خودشان خارج نکنند و این اقدام آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد.
صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان لحظاتی پیش رأی خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری شورای نگهبان دوره مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران