Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،امروز آذربایجان شرقی با حضور پرخیر و برکت مردم شاهد برگزاری انتخابات خوبی در سایه سلامت و بی طرفی کامل با عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی خواهد بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پناه مردم و مستضعفان است

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم  افزود: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب ۲ نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با تبریک روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیرو‌های مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد از اولویت‌های برنامه ریزی شورای فرهنگ عمومی استان است.

 بلاغی افزود: ابعاد فرهنگی منشور سال و نقش اصلی فرهنگ در جهش تولید شامل اصلاح فرهنگ اقتصادی، توسعه اقتصاد فرهنگ بنیان، تحقق مشارکت اجتماعی و پیوست فرهنگی اجتماعی جهش تولید است.

وی با بیان اینکه مقوله اصلاح فرهنگ اقتصادی رکن اول این منشور است اظهار کرد: فرهنگ اقتصادی به بینش‌ها، نگرش‌ها، ارزش‌ها، ترجیحات و الگوی رفتار اقتصادی افراد جامعه اشاره می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رکن دوم این منشور را توسعه اقتصاد فرهنگ بنیان اعلام کرد و گفت: صنایع فرهنگی و خلاق در دنیای کنونی یکی از پیشران‌های اصلی اقتصاد و تولید محسوب می‌شود و در این راستا برنامه اختصاصی مفصلی در قرارگاه صنایع فرهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور تدوین شده است.

بلاغی با اشاره به الزامات تحقق مشارکت اجتماعی به عنوان رکن سوم این منشور ادامه داد: امید اجتماعی، انسجام اجتماعی ، وحدت ملی، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از ملزومات این مقوله از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی اجتماعی جهش تولید رکن چهارم این منشور است یادآور شد: این رکن شامل عدالت فرهنگی، امنیت فرهنگی، زیست بوم گرایی و هویت فرهنگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند