Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:48:46 GMT

امنیت انتخابات در سراسر فارس تامین شده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۲۷۷

امنیت انتخابات در سراسر فارس تامین شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی پس از آنکه رأی خود را در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران به اولویت‌های منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس نقش ملی دارند و باید براساس منافع مردم تلاش کنند. وی اولویت امروز جامعه را مشکلات اقتصادی دانست و عنوان کرد: نمایندگان برای گذر از این مشکلات باید تلاش جهادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس به بازدید میدانی که از زمان شروع رأی‌گیری از شعبات مستقر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) داشته عنوان کرد: مردم از اولین لحظات آغاز اخذ رأی استقبال چشمگیری داشتند. استاندار فارس بیان کرد: اعضای هیأت نظارت و هیأت اجرایی در همه شعبه‌ها حضور دارند و اکنون صف‌های مردمی در مقابل شعبه‌های اخذ رأی تشکیل شده است. رحیمی با تاکید بر اینکه مردم به ندای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت در انتخابات، لبیک گفته و خواهند گفت، خاطرنشان کرد: امنیت تمام شعبات اخذ رأی در سراسر استان فارس تأمین شده و مردم می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای در رقم زدن سرنوشت خود سهیم باشند. رحیمی بیان کرد: قطعاً با بصیرت مردم و تلاش نیروهای برگزار کننده انتخابات، امروز حماسه دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد خورد. وی از مردم و تمام ساکنان استان فارس درخواست کرد که رأی دادن را به لحظات پایانی امروز موکول نکنند زیرا رفته رفته بر ازدحام در شعبات افزوده می‌شود و از هم اکنون با حضور در شعبه‌های رأی گیری، رأی خود را به صندوق بریزند. رحیمی در باره روند اخذ رأی و همچنین سرعت بخشی به اعلام نتیجه نهایی انتخابات گفت: طبیعتاً دقت لازم برای شمارش آرا مورد نیاز است تا حقی از کسی در این دوره انتخابات ضایع نشود ولی با توجه به الکترونیکی بودن اغلب مراحل رأی گیری در این دوره دیگر دغدغه رأی دادن چندین باره افراد و تخلفاتی از این دست وجود ندارد. کد خبر 4858555

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 استانداری فارس انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است