Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:51:09 GMT

موردی از کرونا در زنجان دیده نشده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۳۸۴

موردی از کرونا در زنجان دیده نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تنها و مهمترین راه جلوگیری از ابتلا و انتقال بیماری کرونا فقط رعایت بهداشت است، گفت: مردم و شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند و تا کنون موردی از این بیماری در زنجان دید نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان همه تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در نظر رفته شده است، اظهار کرد: جای هیچ نگرانی در استان زنجان وجود ندارد و تاکنون موردی از این بیماری در استان دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تنها و مهمترین راه جلوگیری از ابتلا و انتقال بیماری کرونا فقط رعایت بهداشت است، افزود: مردم و شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند.

وی از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری در همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی برای مقابله با این بیماری خبر داد و گفت: همه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته است.

وی با درخواست از مردم در مورد عدم توجه به شایعات در فضای مجازی گفت: متاسفانه در برخی موارد از عکس‌ها و فیلم‌های غیر مرتبط به عنوان مبتلایان این بیماری استفاده می‌شود که غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه نباید با دامن زدن به شایعات موجب تشویش اذهان عمومی شویم، ادامه داد: نحوه مقابله با بیماری کرونا به همه مراکز درمانی و بهداشتی آموزش داده شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی به همکاری مردم استان زنجان با دانشگاه علوم پزشکی با مسوولان بهداشتی استان اشاره کرد و گفت: در بحث فشار خون مردم استان همکاری خوبی در اجرای طرح داشتند و خوشبختانه زنجان مقام دوم اجرای این طرح را کسب کرد.

وی در ادامه با اشاره با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: قطع عضو و آسیب به چشم از جمله آسیب‌های چهارشنبه آخر سال است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۹۰ نفر در چهارشنبه آخر سال آسیب دیده بودند، گفت: این آمار نسبت به سال قبل کاهش داشت ولی صدمات وارده به افراد جدی بود‌.

وی با بیان اینکه در زمینه آسیب‌های چهارشنبه آخر سال آموزش‌ها و پیشگیری‌های لازم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این زمینه با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهادها اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلات نوروزی خبر داد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این ایام در نظر گرفته شده و در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد.

وی از استقرار و فعالیت ۵۸ مرکز و پایگاه پزشکی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات لازم در نظر گرفته شده است و مردم به هیچ وجه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ۲۳۰۸/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بیماری دانشگاه علوم پزشکی نماز جمعه قزلباش پایگاه پزشکی فوریت چهارشنبه آخر سال کرونا اقدامات لازم جای نگرانی 58 پایگاه نگرانی تعطیلات نوروزی نهادها ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی چهارشنبه آخر سال جلوگیری از ابتلا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد