Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:42:04 GMT

تعداد ۷۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۳۸۶

تعداد ۷۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه و در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی قرچک در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت ۱۲:۱۵ تعداد ۷۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 4858581.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران ستاد انتخابات استان تهران انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد