Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:59:33 GMT

واعظی: مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۳۹۲

واعظی: مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است

تهران–ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوی گفت: مشارکت قوی در انتخابات یعنی یک ایران قوی‌تر، امن تر و ایرانی که فشارهای خارجی روی آن تاثیری ندارد.

به گزارش مشرق، «محمود واعظی» روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات کشور وزارت کشور و پس از انداختن رای خود به صندوق‌های رای، در جمع خبرنگاران گفت: امروز انتخابات در همه نقاط کشور به صورت آنلاین در حال برگزاری است و با مشاهده آرا دریافتیم که حضور مردم بسیار خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب امروز صبح و همچنین در سخنرانی های قبلی تاکید داشتند، شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور در سراسر کشور باشیم.

واعظی بیان کرد: مردم با شوق به پای صندوق های رای می‌آیند و تاکنون که ۳ ساعت از آغاز رای گیری گذشته درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

وی افزود: تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و رای مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می تواند پیامی به منطقه و عرصه بین‌الملل باشد که این تحریم‌ها و فشارهای حداکثری باعث افزایش وحدت و انسجام بیشتر مردم در کشور خواهد شد.

وی افزود: مشارکت قوی یعنی یک ایران قوی تر، امن تر و ایرانی که فشارهای خارجی روی آن تاثیری ندارد، امیدوارم همان‌طور که مردم در سراسرکشور برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی انصافا سنگ تمام گذاشتند و به جهانیان نشان دادند با ترور نمی‌توانند میان این مردم را که روی پای خود ایستادند و پشت رهبری هستند تفرقه ایجاد کنند، در انتخابات امروز هم حضور باشکوهی داشته باشند.

واعظی حضور و مشاکرت مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار فوق العاده دانست و گفت: حتی در شهرهایی که برف و باران بود در آذربایجان و جاهای مختلف کشور، مردم آمدند و حضور بسیار معناداری داشتند.

رییس دفتر رییس جمهوری با ابراز امیدواری از اینکه امروز یک روز ماندنی باشد و هرسه این سه حادثه بزرگ یک نوعی پیامی باشد برای همه کشورهایی که با ما دوست هستند و بدانند که با یک کشور و مردم بسیار منسجمی دوست هستند. و به آن تعداد محدود کشوری که دشمنی می کنند آنها بفهمانند تصمیمی که برای فشار به ایران گرفتند تصمیمی غلطی بوده و حتما اثر نخواهد کرد و امیدوارم که سال۹۹ از سال ۹۸ بهتر باشد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا محمود واعظی انتخابات98 مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس رییس دفتر رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۳۰ فروردین) بازار طلای تهران تا لحظه درج این خبر به ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۷۹ دلار رسید.

کد خبر 6081796 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته