Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شیعه و سنی در استان گلستان امروز به پای صندوق‌های رأی آمدند تا بار دیگر حماسه‌ای بزرگ در سرزمین اقوام خلق کنند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز مردم استان گلستان در شهرها و روستاهای مختلف به پای صندوق‌های رأی آمدند تا بار دیگر نشان دهند در تعیین سرنوشت شهرها و استان‌های خود نقشی مهم و اثرگذار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ساحل‌نشین نوکنده تا گمیشان و آق‌قلای سیل‌زده تا دیار قابوس و دشت‌های وسیع مراوه‌تپه، شیعه و سنی، فارس و ترکمن امروز پای صندوق‌های رأی آمدند.

امروز پس از خلق حماسه‌ای تماشایی و ماندگار در یوم‌الله 22 بهمن، مردم نگارستان ایران خود را آماده کرده‌اند تا با وحدت و همدلی، شکوه حضور خود را به رخ جهانیان بکشند.

از ساعت 8 صبح امروز در مدارس و مساجد شهرها و روستاهای مختلف صفوف مردم تشکیل شده است و همه خود را آماده می‌کنند تا اتفاقی خوش را برای سرزمین خود رقم بزنند.

انتخابات ایران| 70 هزار مازندرانی تاکنون آرای خود را در صندوق‌ها انداختندانتخابات ایران| بیش از 4 هزار نفر امنیت برگزاری انتخابات در یزد را برعهده دارندانتخابات ایران| آیت‌الله یزدی رای خود را به صندوق انداخت‌

یکی از بانوان ترکمن در مدرسه شیخ فضل‌الله نوری گرگان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: همه ما وظیفه داریم برای تعیین سرنوشت کشورمان در انتخابات شرکت کنیم. اگر امروز مشکلاتی در کشور داریم به ویژه در موضوعات اقتصادی و معیشتی، یکی از راه‌های حل این مشکلات شرکت در انتخابات است.

آنه گل اونق گفت: ما می‌توانیم با انتخاب افرادی توانمند و کاردان و فرستادن افرادی به مجلس که درد و مشکلات مردم را درک کرده‌اند، به حل معضلاتی مانند بیکاری جوانان کمک کنیم.

شهروند دیگری هم در این باره گفت: امروز باید اتحاد و وحدت خود را برای حمایت از انقلاب اسلامی به جهان نشان دهیم. دشمنان همواره در حال توطئه هستند تا با ناامید کردن مردم نسبت به وضعیت کشور، آنان را از حضور در انتخابات منصرف کنند.

رحمان ناصرپور بیان داشت: ما برای اینکه انقلاب اسلامی به 41 سالگی خود برسد خون‌های زیادی دادیم که سردار شهید سلیمانی یکی از بزرگترین شهدای ماست که برای اقتدار و عزت مردم ما جان خود را فدا کرد. ما هم امروز به تأسی از سردار سلیمانی پای صندوق های رأی حاضر شدیم تا نشان دهیم که همیشه قدردان امنیت و اقتداری که برایمان ایجاد شده است، هستیم.

یکی دیگر از شهروندان که گفته حدود 40 دقیقه‌ای برای رأی دادن در مسجد امیر (ع) این شهر در صف ایستاده است در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: ما باید سرنوشت‌مان را خودمان تعیین کنیم. مجلس قوه قانونگذار است که در سرنوشت حال و آینده همه ما نقش دارد. همانطور که تصویب یک قانون می‌تواند سبب شکوفایی اقتصادی شود در مقابل ممکن است تصویب قوانین نادرست سبب افزایش مشکلات و فشار بر مردم شود.

محمدرضا صالح‌نژاد گفت: ما می‌خواهیم نمایندگانی باسواد، کارآمد، توانمند و آشنا به مسائل روز استان و کشور و مردمی انتخاب شوند تا دست‌کم بخشی از مشکلات اقتصادی ما با تدبیر آنان کاهش پیدا کند. نمایندگان پس از انتخاب البته نباید وعده‌های خود را فراموش کنند. همانطور که امروز ما با خانواده‌هایمان پای صندوق‌ها آمدیم آنان هم باید بعد از راهیابی به مجلس به فکر مردم باشند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رأی انتخابات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد