Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا فردا (شنبه) تعطیل خواهند بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس اسفندماه مدارس تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

امروز با گذر متناوب امواج تراز میانی جو در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد روی می‌دهد

چهارشنبه علاوه بر شمال غرب در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

پنجشنبه در برخی مناطق مرکز و شمال شرق در برخی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه گستره بارش‌ها در برخی مناطق مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. امروز خلیج‌فارس و چهارشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

توصیف سامانه: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا

زمان شروع: عصر سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷

زمان پایان: چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده ۲۴ تا ۳۶ نات (گاهی بیش از ۴۰ نات) و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۱.۷ متر در سواحل و بیش از ۲ متر در فراساحل

منطقه اثر:

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در دریای خزر.

اثر مخاطره: خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به قفس‌ها و احتمال پاره شدن تور‌های صیادی، احتمال خسارت به قایق و شناور‌های کوچک، آسیب به شناور‌های سبک و اختلال در فعالیت‌های ساحلی و فراساحل و احتمال خسارت به تأسیسات دریایی.

توصیه: منع فعالیت‌های شیلاتی و تفریحی، منع تردد شناور‌های سبک، منع ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر، منع فعالیت‌های پشتیبانی صنایع فراساحل و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توسط فعالان دریایی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر