Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@20:34:13 GMT

شورای نگهبان نظارت کامل بر روند انتخابات دارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۴۵۹

شورای نگهبان نظارت کامل بر روند انتخابات دارد

به گزارش «نماینده»، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مردم شریف ایران اظهار داشت: از ابتدای ساعت شروع رای گیری حضور پرشور مردم را در سر صندوق  در تهران و  شهرستانها شاهد هستیم.

وی افزود : شورای نگهبان هم  ستاد مرکزی نظارت را راه اندازی کرده است و نظارت کامل بر روند برگزاری انتخابات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هرکس گزارشی از تخلفات دارد از طریق سامانه مردم ناظر برای ما ارسال کنند. ما هم  بازرسان ویژه هم برای استانها اعزام کرده‌ایم که نظارت دقیق دارند.

وی بیان کرد: امیدواریم که این انتخابات همچنان به عنوان یک جشن ملی که رهبری فرمودند روز اقتدار ملی ایرانیان و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

کدخدایی درباره گزارش تخلفات گفت: در ستاد ما، دوستان مرتب و لحظه به لحظه در  جریان هستند و اگر گزارشی از تخلفات برسد حتماً بررسی می‌کنند اما گزارش های جزئی هست و  بیشتر مربوط به کار و بحث کندی کار است و  دوستان ما در ستاد آنها را رصد کردند. 

سخنگوی شورای نگهبان درباره تحریم خود و ۴ نفر از اعضای شورای نگهبان از سوی  آمریکا گفت:  من فکر می‌کنم مردم خوبمان  با انداختن رای پاسخ می‌دهند و طبیعتا شورای نگهبان وظیفه قانونی اش را انجام داده است و این گونه دخالت های بی موردی که خلاف حقوق بین الملل را از کشوری مثل آمریکا نمی پذیرند.  همچنان که در طول سه سال گذشته در ادامه راه شهدای انقلاب حرکت کردند انشالله همچنان ادامه خواهند داد و امروز به امریکا نه بزرگ خواهند گفت.

وی درباره سامانه مردم ناظر گفت: این سامانه با کوچکترین جستجو در دسترس است و  از طریق سایت شورای نگهبان می‌توانند وارد و راهنمایی شوند و در این سامانه گزارش مختلفی را داشتیم که بیشتر در بحث تبلیغات بوده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی نماینده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران