Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: موضوع تخلفات باید بررسی شود، ولی آخرین پرونده های تخلفاتی تا چهارشنبه ۱۷پرونده بوده است، که نسبت به دوره قبل بسیار کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری در جمع خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استانداری با بیان اینکه سبت به دوره های قبل سرعت نیز افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار کرد: نقش هیات اجرایی و نظارت در دستگاه احراز هویت دیده شده است، کد ملاحظه شده است و باید توسط دستگاه تایید کنند، احتمالا نیز در انتهای رای گیری کم‌ترین اختلاف را خواهیم داشت و این مزیت مهمی است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار‌کرد: تخلفات در دو حوزه هیات‌های اجرایی و نمایندگان است و برخی تخلفات را نمایندگان داوطلبان اعلام می‌کنند.

وی افزود: افراد تخلفات را به صورت مکتوب به هیات‌های اجرایی و نظارت اعلام کنند و هیات‌های نظارت علاوه بر این که بازرس دارند به صورت سربازرس و بازرس‌های سیار هستند.

جعفری ادامه داد: این تخلفات قبل از اینکه نتایج اعلام شود مورد پیگیری قرار می‌گیرد و بعد از پیگیری نتایج اعلام می شود، برخی تخلفات وجود دارد که قانون نیز اجازه داده است تا توسط اعضاء رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اگر مردم تخلفی را اعلام کنند بلافاصله در شعب مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، به مردم توصیه می‌کنم تا جایی که می‌توانند لیست خود را انتخاب کنند و همراه داشته باشند، تا به حال تخلفی مبنی بر‌اینکه بین مردم لیست توزیع شده است، گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه نوع تخلفات متفاوت است، عنوان کرد: موضوع تخلفات باید بررسی شود، ولی آخرین پرونده های تخلفاتی تا چهارشنبه ۱۷پرونده بوده است، که نسبت به دوره قبل بسیار کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 70068

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی انتخابات تخلفات مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی