Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به همراه یکی از خوانندگان کشورمان شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس شب گذشته پنجشنبه اول اسفند 98 برای دومین بار در برنامه دورهمی مقابل مهران مدیری حاضر شد. جالب است بدانیم او یک بار در 28 مرداد سال 1395 میهمان این برنامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در برنامه شب گذشته مهران مدیری در یکی دو صحنه چالش های جدیدی را برای این مجری و هنرپیشه فعلی ایجاد کرد.

مدیری در این بخش با این جمله که فضول زندگی کسی نیستم، درباره انصاریان گفت: ولی باید بدانیم که در یک سال پنج قرارداد با پنج تیم امضا می‌کند و از همه آن‌ها پول گرفته و پس نداد.

انصاریان در جواب با خنده گفت یکی از آنها از آنها را پس داده و در ادامه افزود: در آن سال 7 بازیکن از پرسپولیس بیرون ماندند. من با پرسپولیس قرارداد داشتم و باشگاه کمی از پول را داد و باقی را نداد. از دو تیم دیگر پیشنهاد داشتم و با آنها قرارداد بستم و پیش قرارداد نیز گرفتم. در آن سال فدراسیون اجازه نداد و من هم پول لازم داشته و پول آن‌ها را ندادم.

در ادامه مدیری به شوخی گفت: همه ما قانع شدیم واگر کوتاه بیام من هم می‌فروشد و می‌خورد.

مدیری در ادامه و در سوال دیگری پرسید شما هم درپرسپولیس بازی کردی و هم در استقلال و آیا این هم از شیطنت بوده یا یک انتخاب بود، که انصاریان هم در این باره توضیح گفت: از تماشاگران استقلال به خاطر یک سال حضور در این تیم تشکر می‌کنم که حاضران در این لحظه او را تشویق کردند و بعد ادامه داد باید از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کنم که دوباره او مورد تشویق قرار گرفت و خودش گفت پرسپولیسی‌ها بیشتر هستند که این جمله او هم یک بار دیگر با تشویق و لبخند قطع شد.

گفتنی است فرزاد فرخ از خوانندگان موسیقی کشور نیز دیگر  برنامه مهران مدیری بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مهران مدیری علی انصاریان برنامه دورهمی فرزاد فرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، در مراسم آیین واگذاری مالکیت سرخابی ها ستاره‌های لوگوهای این دو تیم از بنر حاضر در مراسم حذف شده بود و این اتفاقی عجیب بود!

لوگوی باشگاه استقلال دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در آسیا دارد و باشگاه پرسپولیس هم به واسطه ده قهرمانی در سطح اول فوتبال ایران به لوگوی خود یک ستاره اضافه کرد که این ستاره ها در بنر مراسم امروز وجود ندارند.

ستاره‌های این دو تیم نشانی از سال‌ها افتخار آفرینی در سطوح بین‌المللی و داخلی فوتبال است و هواداران آنها حساسیت بالایی نسبت به افتخار تیم‌های خود دارند و حذف این ستاره ها در مراسم واگذاری اتفاقی بود که نیاز به توضیحات بیشتری دارد.

باید پیگیری هایی انجام شود و مشخص شود که حذف ستاره از لوگو باشگاه جنبه رسمی دارد و ادامه دار خواهد بود و پس از واگذاری با تغییر لوگو رو به رو خواهیم بود یا ماجرای دیگری دارد.

این مراسم با حضور مسئولان رسمی کشور برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از سالها در شرف واگذاری قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید