Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این اقدام پس از آن صورت گرفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای احداث صدها واحد مسکونی صهیونیست نشین خبر داد.

نفتالی بنت به کمیته عالی برنامه‌ریزی شهر یهودا و السامره (جعلی) واقع در کرانه باختری دستور داد که طرح احداث بیش از هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در چند شهرک از جمله عیلی، تسوفیم در منطقه مرکزی کرانه باختری و نوقدیم، الون شوات در غوش عتسیون در جنوب کرانه باختری را تصویب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این کمیته چهارشنبه هفته آینده برای تصویب این طرح تشکیل جلسه دهد.

این طرح از جمله احداث ۶۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک عیلی را شامل می شود که در حال حاضر حدود ۹۳۰ خانوار در آن بسر می برند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رییس حزب دست راستی گفته است که ما به کار ادامه می دهیم و یک وجب خاک به اعراب نخواهیم داد و برای تحقق این هدف باید ساخت و ساز کنیم.

وی افزود که شهرک سازی در یهودا و السامره جزو ارکان صهیونیسم است و ما باید آن را توسعه و به آن ادامه دهیم.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر و رییس حزب "لیکود" رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب و تنها دو هفته مانده به انتخابات کنست، وعده ساخت ۶ هزار و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی جدید برای یهودیان در جنوب قدس را داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه پس از گسترش شهرک "جبل ابوغنیم" در جنوب قدس، با ساخت یک کوی صهیونیستی جدید در این شهرک نشین موافقت کرد.

براساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، قرار است که ۲ هزار و ۲۰۰ واحد شهرک‌سازی جدید در شهرک جبل ابوغنیم در کنار ساخت ۴ هزار واحد شهرک‌سازی در شهرک "جفعات همتوس" در جنوب قدس اشغالی ساخته شود.

برچسب‌ها قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی کرانه باختری واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

کد خبر 6081348

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری