Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@12:09:00 GMT

آیت الله دری نجف آبادی رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۶۵۷

آیت الله دری نجف آبادی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین دقایق شروع فرآیند انتخابات مجلس یازدهم، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صبح امروز آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین دقایق شروع فرآیند انتخابات مجلس یازدهم، رأی خود را به صندوق سیار واقع در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی آقازاده استاندار مرکزی، حسین بختیاری فرماندار اراک و محمد کریم شفیعی شهردار اراک، نماینده ولی فقیه در استان را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، وی در ادامه خواستارتوجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اجرای کرسی آزاد اندیشی و افزایش نشست‌های فکری در دانشگاه‌ها شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان نیز اشاره کرد و گفت: البته ما مخالف برگزاری جشنواره‌ها در استان نیستیم بلکه باید در این جشنواره‌ها چارچوب حفظ شود.

در این جلسه استاندارکردستان هم با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه دهند، به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد.

زارعی کوشا با اشاره به عملیات وعده صادق در تنبیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید دلایل این اقدام غرورآفرین به درستی تبیین شود.

در ادامه اعضای شورای فرهنگ عمومی هم با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از اقدام نیروی انتظامی برای اجرای این مهم در قالب طرح نور قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام