Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید سعدی روز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تا روز گذشته تعداد ۹۷ مورد تذکر به ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی داده شد، اظهارداشت: ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی با اشاره به اینکه جزییات پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تخلفات انتخاباتی را در آینده اعلام خواهیم کرد، گفت: بعد از تذکرات داده شده به ستادهای تبلیغاتی، بسیاری از مشکلات به وجود آمده، رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های اولیه از حضور مردم در پای صندوق‌های رای، روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سعدی یادآور شد: نظارت بر انتخابات بر عهده ناظران شورای نگهبان است ولی در صورت گزارش هرگونه تخلف؛ دادگستری به موارد مطرح شده نیز رسیدگی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف دادگستری در جریان برگزاری انتخابات پیشگیری از تخلف است که در این زمینه عوامل این ستاد حضور جدی دارند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی از برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت انتخابات در استان خبر داد.

دادگستری استان خوزستان تعداد ۷۴ شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را ایجاد کرده است.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان انتخابات شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخاباتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش تابناک، سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال خبر داد.

 ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

 یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم