Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رم اگر چه از عملکرد شاگردانش مقابل خنت بلژیک راضی نیست، اما از کسب پیروزی در این دیدار ابراز رضایت کرد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در پی برتری یک بر صفر خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل خنت بلژیک در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: از هر لحاظ عملکرد باکیفیتی نبود، اما نباید فراموش کرد که ما در دوره دشواری به سر می‌بریم و در تلاش برای درست کردن اوضاع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنت تیم قدرتمندی است و ما خوب بازی نکردیم، اما مهم این بود که دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و با پیروزی زمین را ترک کردیم.

وی افزود: در این مقطع اعتماد به نفس تیم پایین است و به همین دلیل نباید خیلی ریسک می‌کردیم و نیاز به تلاش بیشتری داریم. در پاسکاری چیزی نیستیم که یک ماه پیش بودیم. با این وجود بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و کسب پیروزی در این دیدار مهم بود. اگر نتوانیم خوب دفاع کنیم، نمی‌توانیم خوب حمله کنیم. حالا باید روی بهبود اوضاع تمرکز کنیم و کارمان را خوب انجام دهیم.

لیگ اروپا| شکست خنت مقابل رم در حضور محمدی/ برتری آرسنال در خانه المپیاکوس

سرمربی تیم فوتبال رم در حمایت از هافبک 23 ساله‌اش که به هنگام تعویض شدن از سوی برخی هواداران جالوروسی هو شد، اظهار داشت: پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای ما است. او بیشتر از هر بازیکن دیگری فشار را حس می‌کند و در این باره با او صحبت کردم. اگر بازیکنی داشته باشیم که واقعاً عاشق رم باشد، آن لورنزو است، بنابراین او در این مقطع حس مسئولیت‌پذیری دارد. باید به پلگرینی کمک کنیم تا دوباره اعتماد به نفسش را بازیابد و از بازی‌اش لذت ببرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا رم لیگ اروپا رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند