Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با اشاره به این که در استان البرز یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند، گفت: از همان ساعات اولیه آغاز زمان رای گیری با تراکم وصف ناشدنی در شعب مواجه بودیم و این شرایط همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزاله شهبازی اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب به دنبال تشکیل مجلسی پرشور هستیم تا مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که با وضع قوانین گره از مشکلات بازشده و سبب رشد اقتصادی کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن محاصره را تنگ تر کرده و شاهد تحریم های ظالمانه ای هستیم در شرایط فعلی باید با وحدت و همراهی اقدامات سازنده ای را در این زمینه در پیش گرفت.

شهبازی تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خبر از مشارکتی پر شور در این دوره از انتخابات دارد.

وی با بیان این که امروز به رغم مشکلات اقتصادی در صنعت و دانش بنیان توانسته ایم به شکوفایی برسیم، افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای بهترین ها را انتخاب می کنند تا گام های موثری در سایه وحدت برای حل مشکلات برداشته شود.

استاندار البرز تأکید کرد: نماینده ای که به مجلس راه می یابد در برابر تمام کشور مسئول است و نامزدها باید به وعده هایی که می دهند پای بند باشند؛ ضمن این که مردم نیز باید پیگیر وعده ها و شعارهایی که داده شده است، باشند.

وی در ادامه روند برگزاری انتخابات در البرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمام بسترها برای مشارکت حداکثری در این استان فراهم شده است.

شهبازی بیان داشت: هرکسی که در انتخابات رای می آورد از هر گروهی که باشد قابل احترام است و پس از تعیین نمایندگان مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایه همدلی به حل مشکلات خواهیم پرداخت.

گفتنی است استان البرز در این دوره از انتخابات ۱۲۰۰ شعب اخذ رای دارد که در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه ، فردیس ۱۵۶ شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت های مذهبی ، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه ، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه ، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شعب اخذ رای استاندار البرز انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس